אין ספק שכולנו היינו רוצים שכל טיסה לכל יעד שנרצה לא תהיה כרוכה בעצירת ביניים ונגיע ישירות ליעד שלנו בלי עצירות מיותרות. לצערנו, זו לא המציאות ולעיתים עלינו לעשות קונקשיין בנמל תעופה מסוים, וכל מה שנותר לנו לקוות זה שלא נשתעמם בזמן שנמתין לטיסה הבאה.

רוצים לטוס ללונדון בחצי שעה? זה המטוס החדש שיעשה זאת
דווקא על פסח, כאוס בנמלי התעופה באירופה: אלו המדינות שחוות שיבושים

אתר התיירות האירופה Euronews בדק ומצא אילו נמלי תעופה הכי מומלצים להעביר בהם את הזמן מהטיסה הראשונה שלנו, לטיסת ההמשך אל היעד הסופי.

סינגפור
מעבר להיותו אחד הנמלים הטובים, הנוחים והמרשימים בעולם, הנהלת הנמל החליטה לחדש לאחר הפסקה בת שלוש שנים את הסיורים שעשו לתיירים בנחיתות קונקשיין ברחבי העיר. כל סיור נמשך פחות משלוש שעות ונועד לתת לכל מי שנמצא בו טעימה טובה מהעיר שתגרום לאותו תייר לחזור לבקר בסינגפור, אבל הפעם לכמה ימים.

לפירוט על דירוג הנמל בסינגפור

שדה התעופה הבינלאומי של סינגפור (צילום: REUTERS/Feline Lim)
שדה התעופה הבינלאומי של סינגפור (צילום: REUTERS/Feline Lim)

איסטנבול

אחת הערים הגדולות בטורקיה היא היחידה באירופה שתציע לכם גם כן סיורים קצרים בעיר בזמן שתמתינו לטיסה הבאה. בסיור תוכלו לעבור במקומות החשובים ביותר בעיר או לכל הפחות לעצור ולקנות כמה דברים הביתה בבאזר הגדול של איסטנבול. שימו לב שהסיורים מוצעים בחינם על ידי חברת התעופה הלאומית טורקיש איירליינס.

מדריך לאנטליה וסביבתה

איסטנבול (צילום: רויטרס)
איסטנבול (צילום: רויטרס)

אמסטרדם

אם הגעתם לעצירת ביניים בבירה ההולנדית תופתעו לטובה כי יש לשדה המרכזי, סכיפהול, הרבה מה להציע. מלבד מתחמי מנוחה גדולים, אזור משחקים לילדים וחנויות רבות, יש בנמל סניף קטן של אחד המוזיאונים הגדולים בהולנד, הרייקסמוזיאום. בתוך הסניף ישנן תערוכות רבות שמשתנות באופן תדיר וקבוע.

טיפים לקפיצה באמסטרדם

שדה התעופה סכיפהול שבאמסטרדם (צילום: רויטרס)
שדה התעופה סכיפהול שבאמסטרדם (צילום: רויטרס)

פריז

מעטות הערים באירופה שיכולות להתחרות במה שיש לבירת צרפת להציע. אם הגעתם לעצירת ביניים ארוכה בפריז בוודאי תשמחו לדעת שתוך חצי שעה במטרו תוכלו להגיע ולטייל במרכז העיר, ולקפוץ למגדל אייפל, הלובר, שער הניצחון או סתם לעשות קניות וליהנות מהקפה והמאפים המדהימים שיש לעיר הזו להציע.

המדריך המלא לפריז

קפה וקוראסון בפריז (צילום: אינגאימג')
קפה וקוראסון בפריז (צילום: אינגאימג')