5 כוכבים לאל על: בין המצטיינות בעולם זו השנה הרביעית

למרות העומסים והמורכבות התפעולית, זכתה החברה בדירוג המקסימלי של חמישה כוכבים בסקר APEX היוקרתי - בפעם הרביעית ברציפות; רק 40 חברות תעופה בעולם זכו להישג

משה כהן צילום: יח"צ
מנכ״ל APEX, ג׳ו לידר, וסמנכ״ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי
מנכ״ל APEX, ג׳ו לידר, וסמנכ״ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי | צילום: יח"צ

הישג מרשים לחברת התעופה אל על זכתה בדירוג המרבי של חמישה כוכבי שירות בסקר APEX היוקרתי לשנים 2024-2025, זו השנה הרביעית ברציפות. ההישג בולט במיוחד על רקע התקופה המאתגרת שעברה החברה בשנה האחרונה, כאשר התמודדה עם מורכבויות תפעוליות חסרות תקדים בצל המלחמה, והטיסה מספר שיא של נוסעים.

דירוג APEX, הנחשב לאחד המדדים המשמעותיים בתעשיית התעופה העולמית, בוחן את 600 חברות התעופה המובילות בעולם. הדירוג מבוסס על משובי לקוחות אמיתיים שטסו ביותר ממיליון טיסות של חברות תעופה מרחבי העולם. השנה החמיר הארגון את תנאי הסף, ורק 40 חברות תעופה - המהוות פחות מ-7% מכלל החברות שנבדקו - זכו בדירוג המקסימלי של חמישה כוכבים.

לצד 40 החברות המצטיינות, 50 חברות תעופה נוספות זכו בדירוג של ארבעה כוכבים, ועוד 10 חברות נכללו בדירוג העולמי. יחד, 100 חברות אלו מהוות את החברות המובילות בעולם מבחינת חוויית הטיסה.

הדירוג מתבסס על חמישה פרמטרים מרכזיים המרכיבים את חוויית הטיסה המלאה: נוחות המושבים, שירות תא הנוסעים, איכות המזון והמשקאות, מערכת הבידור ושירותי הגלישה (Wi-Fi). אל על עמדה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקטגוריות, ומדורגת בשורה אחת עם החברות הגדולות והמובילות בעולם.

בוטנסקי הוסיף כי "הייתה לנו שנה מורכבת ומלאת אתגרים, בה הטסנו יותר נוסעים מהמתוכנן באופן משמעותי, וקבלת הפרס שמביא לידי ביטוי פידבק אותנטי מלקוחותינו, מדגישה כי סטנדרט השירות שלנו הוא גבוה וברמה בינלאומית".

APEX (Airline Passenger Experience Association) הוא ארגון בינלאומי הפועל כבר 42 שנה לקידום חוויית הנוסעים בתעופה. הארגון מאגד מאות חברות תעופה עולמיות ופועל בשיתוף פעולה עם IFSA (International Flight Services Association) ועם ה-FTE (Future Travel Experience).

תגיות:
תעופה
/
אל על
/
תיירות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף