מהלך דרמטי של חברת הלואו-קוסט: בקרוב תמצאו את הטיסות שלה איפה שלא ציפיתם

לראשונה: Wizz Air תשתף פעולה עם אגרגטור התוכן Travelfusion, במסגרתו יוצגו מחירי הטיסות במערכות של חברות ניהול נסיעות, פלטפורמות הזמנות ואתרי מסחר ברחבי העולם

מיטל שרעבי צילום: פרטי
wizz air
wizz air | צילום: יח"צ
2
גלריה

חברת התעופה Wizz Air הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו עם אגרגטור התוכן והתשתיות הגדול בעולם Travelfusion.

מענה לשינוי בהעדפות הנוסעים

הצעד מגיע כמענה לנתונים העדכניים על הרגלי הזמנת הטיסות: 72% מהנוסעים בעולם מעדיפים להזמין טיסות אונליין, כאשר חלק ניכר של 45% מהנוסעים באירופה עדיין מזמינים טיסות דרך סוכנויות נסיעות מקוונות (OTAs).

Wizz Air מדגישה כי המחירים הנמוכים ביותר וכל מגוון המוצרים הנלווים - כולל בחירת מושב, פריוריטי בורדינג, הוספת כבודה ועוד - ימשיכו להיות זמינים באתר ובאפליקציה של Wizz.

תכנון חופשה
תכנון חופשה | צילום: שאטרסטוק

השותפות מהווה אבן דרך חשובה באסטרטגיה המסחרית של Wizz Air, שנועדה להרחיב את הנגישות לתעריפים ולשירותים דרך סוכנויות נסיעות מקוונות מובילות ופלטפורמות הזמנה. זה כולל בקרב סוכנויות נסיעות מקוונות (OTAs) גדולים, חברות ניהול נסיעות (TMCs), כלים להזמנה מקוונת (OBTs) ומפעילי תיירות המחוברים לרשת הגלובלית של Travelfusion.

תגיות:
טיסות
/
תיירות
/
לואו קוסט
/
wizz air
/
שיתוף פעולה
/
סוכני נסיעות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף