חברת התעופה Wizz Air הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו עם אגרגטור התוכן והתשתיות הגדול בעולם Travelfusion.
מענה לשינוי בהעדפות הנוסעים
הצעד מגיע כמענה לנתונים העדכניים על הרגלי הזמנת הטיסות: 72% מהנוסעים בעולם מעדיפים להזמין טיסות אונליין, כאשר חלק ניכר של 45% מהנוסעים באירופה עדיין מזמינים טיסות דרך סוכנויות נסיעות מקוונות (OTAs).
Wizz Air מדגישה כי המחירים הנמוכים ביותר וכל מגוון המוצרים הנלווים - כולל בחירת מושב, פריוריטי בורדינג, הוספת כבודה ועוד - ימשיכו להיות זמינים באתר ובאפליקציה של Wizz.
השותפות מהווה אבן דרך חשובה באסטרטגיה המסחרית של Wizz Air, שנועדה להרחיב את הנגישות לתעריפים ולשירותים דרך סוכנויות נסיעות מקוונות מובילות ופלטפורמות הזמנה. זה כולל בקרב סוכנויות נסיעות מקוונות (OTAs) גדולים, חברות ניהול נסיעות (TMCs), כלים להזמנה מקוונת (OBTs) ומפעילי תיירות המחוברים לרשת הגלובלית של Travelfusion.