טיקטוק עושה את הצעד הבא בעולם הנסיעות והתיירות. הפלטפורמה משיקה "מודעות טיולים" - פיצ'ר חדש המציע מגוון של בתי מלון, טיסות והצעות לחופשה בהתאמה אישית עבור כל משתמש.
המהלך מגיע על רקע נתונים מרשימים: 84% מהמשתמשים צופים בתוכן על נסיעות לפחות פעם בחודש, ו-66% אומרים שטיקטוק היא מקור ההשראה הגדול ביותר שלהם לנסיעות.
התאמה אישית במקום מודעות גנריות
הפורמט החדש מאפשר למשווקים להעלות את הקטלוג שלהם לתוך הממשק Smart+ של טיקטוק, וליצור מודעות מותאמות אישית להיצע שהם מציעים. כל משתמש חובב נסיעות וטיולים יוכל לקבל הצעות חופשה מותאמות אישית לו, בהסתמך על הפעילות וההעדפות שלו, במקום מודעות גנריות המנסות לפנות לקהל רחב.
במודעות יופיעו כרטיסיות קטנות ולחיצות עם פריטי מידע רלוונטיים, כמו שם המלון, דירוגים, תמחור, מידע על טיסות או הנחות - הנועדים לסייע למטיילים לקבל החלטות מושכלות. לחיצה עליהן תוביל למוצר המוצג.
המודעות יכולות להגיע בשלוש צורות: סרטון יחיד עם עד 10 הצעות לחופשה בכרטיסיות מתחלפות, סרטון ספציפי למוצר עם כרטיסייה המתאימה לו בדיוק, או "קרוסלת תמונות" המציגה מגוון הצעות מתוך הקטלוג של הספק.