יוצאים מהמסך: האם טיקטוק תהפוך לסוכן הנסיעות של הדור הצעיר?

84% מהמשתמשים כבר צורכים תוכן נסיעות בטיקטוק, וכעת הפלטפורמה לוקחת צעד קדימה: מודעות חדשות יציגו טיסות, מלונות והצעות חופשה מותאמות אישית לכל גולש

מיטל שרעבי צילום: פרטי
אישה בחופשה יושבת במסעדה
אישה בחופשה יושבת במסעדה | צילום: שאטרסטוק
2
גלריה

טיקטוק עושה את הצעד הבא בעולם הנסיעות והתיירות. הפלטפורמה משיקה "מודעות טיולים" - פיצ'ר חדש המציע מגוון של בתי מלון, טיסות והצעות לחופשה בהתאמה אישית עבור כל משתמש.

המהלך מגיע על רקע נתונים מרשימים: 84% מהמשתמשים צופים בתוכן על נסיעות לפחות פעם בחודש, ו-66% אומרים שטיקטוק היא מקור ההשראה הגדול ביותר שלהם לנסיעות.

התאמה אישית במקום מודעות גנריות

הפורמט החדש מאפשר למשווקים להעלות את הקטלוג שלהם לתוך הממשק Smart+ של טיקטוק, וליצור מודעות מותאמות אישית להיצע שהם מציעים. כל משתמש חובב נסיעות וטיולים יוכל לקבל הצעות חופשה מותאמות אישית לו, בהסתמך על הפעילות וההעדפות שלו, במקום מודעות גנריות המנסות לפנות לקהל רחב.

מודעה להזמנת חופשה
מודעה להזמנת חופשה | צילום: טיקטוק

במודעות יופיעו כרטיסיות קטנות ולחיצות עם פריטי מידע רלוונטיים, כמו שם המלון, דירוגים, תמחור, מידע על טיסות או הנחות - הנועדים לסייע למטיילים לקבל החלטות מושכלות. לחיצה עליהן תוביל למוצר המוצג.

המודעות יכולות להגיע בשלוש צורות: סרטון יחיד עם עד 10 הצעות לחופשה בכרטיסיות מתחלפות, סרטון ספציפי למוצר עם כרטיסייה המתאימה לו בדיוק, או "קרוסלת תמונות" המציגה מגוון הצעות מתוך הקטלוג של הספק.

תגיות:
חופשות
/
תיירות
/
טיקטוק
/
סוכני נסיעות
/
TIK TOK
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף