הכאוס בעלייה למטוס מסתיים? זה הפתרון שחיכינו לו 50 שנה

חברת התעופה האמריקאית סאות'ווסט איירליינס מוותרת על מסורת של למעלה מחמישה עשורים ועוברת למערכת חדשה לחלוטין שתשנה את שיטת הישיבה במטוס. שיטת WILMA החדשה צפוייה לשנות את חוויית הטיסה מהיסוד

מיטל שרעבי צילום: פרטי
תור לבורדינג
תור לבורדינג | צילום: שאטרסטוק
2
גלריה

חברת התעופה האמריקאית סאות'ווסט איירליינס, שהשתמשה במערכת ישיבה חופשית במשך למעלה מ-50 שנה, תעבור למערכת הקצאת מושבים מראש החל מ-27 בינואר, ותציג שיטת עלייה חדשה לחלוטין, כך עולה מאתר האינטרנט של החברה.

השינוי המקיף, הידוע בתוך החברה בכינוי "פרויקט USA", נמצא בשלב ניסוי כבר מספר חודשים ביוסטון ובקנקון, מקסיקו.

במסגרת שיטת העלייה החדשה בשם WILMA, נוסעים עם מושבי חלון יעלו ראשונים, אחריהם נוסעי המושבים האמצעיים ולאחר מכן נוסעי מושבי המעבר, כאשר התהליך יתחיל מחלק האחורי של המטוס.

יושבים במטוס
יושבים במטוס | צילום: שאטרסטוק

סאות'ווסט גם מבטלת את מערכת העמדות הממוספרות הנוכחית בשערי העלייה עם תשע קבוצות עלייה. השערים יציגו רק שני תורים - אחד עבור הקבוצה שעולה כעת ואחד עבור הקבוצה שתעלה לאחר מכן.

נוסעים נאמנים, בעלי כרטיסי אשראי עם הטבות עלייה, ואלו שרוכשים מקומות עם מרווח רגליים נוסף יוקצו באופן אוטומטי לקבוצות עלייה מוקדמות. החברה גם מציגה אפשרות חדשה של "עלייה מועדפת" ברגע האחרון, שהמחיר שלה משתנה בהתאם לטיסה.

סאות'ווסט גם משיקה כרטיסי עלייה מחודשים שיציגו לא רק מספרי מושבים אלא גם האם מדובר במושב חלון, אמצעי או מעבר.

תגיות:
תעופה
/
טיסות
/
תיירות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף