אחרי שנים: אל על מחליפה את המדים - והפעם עם מותג ישראלי מפתיע

אל על בחרה במותג האופנה הישראלי רנואר לעצב את המדים החדשים של דיילות, דיילים, טייסות, טייסים וצוותי הקרקע. העיצוב יבטא ייצוגיות, עדכניות ונוחות כחלק מתהליך שדרוג חוויית השירות

מיטל שרעבי צילום: פרטי
שיתוף פעולה בין אל על לרנואר
שיתוף פעולה בין אל על לרנואר | צילום: יח"צ
2
גלריה

שני מותגים ישראליים מובילים בשיתוף פעולה חדש שיביא לרענון משמעותי בחברת התעופה הלאומית. אל על בחרה במותג האופנה רנואר לעצב את המדים החדשים של צוותי האוויר והקרקע.

לאחר תהליך בחינה מדוקדק של מספר חברות אופנה ישראליות, נבחרה רנואר להוביל את פרויקט העיצוב והפיתוח של המדים החדשים של דיילות, דיילים, טייסות, טייסים וצוותי הקרקע של אל על. מדובר בחיבור בין שני מותגים ישראליים בעלי נוכחות מקומית ובין-לאומית.

העיצוב החדש יבטא ייצוגיות, עדכניות, נוחות וגאווה ישראלית, כחלק מתהליך כולל לשדרוג חוויית השירות באל על. הפרויקט יכלול למידה מעמיקה של צורכי הצוותים, פגישות עם אנשי השטח, התאמת בדים ויצירת סקיצות ועיצובים מותאמים לכל תפקיד.

לי בן חמו, ראש אגף תקשורת שיווקית וחווית לקוח באל על
לי בן חמו, ראש אגף תקשורת שיווקית וחווית לקוח באל על | צילום: גיא כושי ויריב פיין
תגיות:
תעופה
/
אל על
/
תיירות
/
רנואר
/
דיילת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף