התפתחות חדשה בנתב"ג: גורם חדש עשוי לשנות את החוויה

קבוצת ניראור זכתה במכרז מול קבוצות מזון מובילות ופותחת את הסניף ה-22 של צ'וקה בטרמינל 3. ההשקעה: 3 מיליון שקל. במקביל, הרשת משיקה ריענון מיתוגי עם שפה צבעונית חדשה ועיצוב מינימליסטי

מיטל שרעבי צילום: פרטי
דיוטי פרי
דיוטי פרי | צילום: נתי שוחט, פלאש 90
2
גלריה

קבוצת המסעדות האסייתיות "ניראור" פותחת היום את הסניף ה-22 של צ'וקה במתחם האוכל המרכזי של טרמינל 3 בנתב"ג, לאחר שזכתה במכרז יוקרתי מול קבוצות מזון גדולות ומובילות במשק. הסניף החדש, שיוקם בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, מביא אל שערי היציאה של ישראל את חוויית האוכל האסייתי המוכרת של צ'וקה בפורמט מהיר, נגיש ומותאם למסע של הנוסעים.

צ'וקה נתב''ג
צ'וקה נתב''ג | צילום: אסף קרלה

במקביל לפתיחת הסניף בנתב"ג, צ'וקה משיקה ריענון מיתוגי רחב הכולל שפה צבעונית חדשה, קווים מינימליסטיים ועיצוב צעיר ועדכני. חוויית השירות עברה התאמה ייעודית לסביבה התעופתית, עם מערך כלים חדש ומקררי On The Go המציעים מנות ארוזות מראש לנשיאה למטוס ובהן להיט כל הזמנים של הרשת - עוף בלימון, מגשי סושי קלאסיים ורולים ייחודיים.

קבוצת ניראור היא מהקבוצות האסייתיות המובילות בישראל, המפעילה כיום כ-50 מסעדות תחת המותגים צ'וקה, WOK TO WALK, צ'יינה טאון ועוד.

תגיות:
נתב"ג
/
מסעדות
/
אוכל אסייתי
/
אוכל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף