בחברת התעופה טוענים שהטיסה שלה יעילה יותר מבחינת עלויות הדלק וכמו כן גם המהירה ביותר. החברה גם טוענת שהמסלולים שתבחר לטיסה זו יהיו גמישים וישתנו מיום ליום במטרה לנצל את כיוון הרוחות ולצמצם את זמן השהייה באוויר. צמצום השהייה באוויר נעשה על ידי ניצול רוחות זנב שמאיצות את המטוס והימנעות מרוחות פנים שמאטות אותו.
הטיסה החדשה תצא מידי יום, והיא קצרה יותר מהטיסה אחרת של החברה שכוללת חניית ביניים בת שלוש שעות באוסטרליה.
ה-A380 הדו קומתי אומנם ביצע את טיסת ההשקה של המסלול החדש, אבל המטוס שישמש את החברה באופן קבוע בטיסה הזאת הוא בואינג 777-200 החדיש.