ראש עיריית אראוקריה, עיירה במדינת פראנה בסאו פאולו, ברזיל, התחתן בחודש שעבר עם בת זוגו המתבגרת - בת 16 בלבד. בשנה שעברה, תלמידת התיכון השתתפה בתחרות מלכת היופי של אראוקריה (לבנות 15 עד 17) והגיעה למקום השני. לפי הדיווחים, מלאו לה 16 שנה יום לפני חתונתה.

כעת, התברר כי קאואן רודה קמארגו בת ה-16, היא אשתו השביעית של חיסאם חוסיין דהייני בן ה-65, שהגיש את התפטרותו מתפקידו כראש העירייה בעקבות תגובות הציבור לאחר שנישא לה. הוא התחתן לראשונה בשנת 1980 (לפני שחמותו, אמה של בת ה-16, נולדה) והביא לעולם 16 ילדים, שאחד מהם נפטר במהלך השנים.

מלאו לה 16 שנים יום לפני החתונה (צילום: מתוך טיקטוק)
מלאו לה 16 שנים יום לפני החתונה (צילום: מתוך טיקטוק)

יום לאחר חתונתם של השניים, אמה של קמארגו, מרילין רוד בת ה-36 שעבדה כמזכירה כללית במחלקת התרבות, קודמה לתפקיד מנהלת מחלקת התרבות של עיריית אראוקריה, כך לפי הדיווחים. בנוסף, אחותה של רוד, אליזנג'לה רוד, גם היא בתפקיד בכיר בעירייה.

החתונה השביעית שלו (צילום: מתוך טיקטוק)
החתונה השביעית שלו (צילום: מתוך טיקטוק)

משרד התובע הציבורי של פארנה (MPPR) דיווח כי מתנהלת חקירה בנוגע לקידומה של החמות והאם יש קשר בין שידוך בתה לראש העיר, לבין הקידום. "אחת השאלות המרכזיות נוגעת לקידומה של מרילין רוד, אמה של הכלה הצעירה, זמן קצר לאחר החתונה. עם זאת, לטענת בכירים בעיריית אראוקריה, רוד עומדת בתנאים הנדרשים לתפקיד, מאחר והיא בעלת ותק של 26 שנים", סיכם דובר המשרד.