הנופש של בני הזוג נתניהו ביישוב נווה אטי"ב בחודש יולי גרם לשיבוש קשה בשגרת חייהם של התושבים ולנזקים כלכליים לבעלי העסקים. כעת, גילו התושבים כי בני הזוג מתכננים לנפוש ביישוב גם בחול המועד סוכות, וקראו לנתניהו: "אל תחזור". 

"לא נוותר": מאות מפגינים נגד נתניהו ביישוב בו הוא נופש
"מזכיר משטרים אפלים": המפגינים זועמים על חסימת אתר הנופש של הזוג נתניהו

מזכירות היישוב שלחה למשרד ראש הממשלה מכתב ובו הדרישה: "בטלו את החופשה, בימים אלו - מצופה היה ממשרדכם לפעול ביתר רגישות כלפי אזרחי המדינה ולא להפגין חוסר אכפתיות כלפיהם, קל וחומר - עת מדובר באזרחים אשר כבר ספגו נזקים משמעותיים מביקורם הקודם של ראש הממשלה ורעייתו ביישוב".

מזכירות המושב התייחסה לביקור, ושלחה לתושבים הודעה: ״המושב שלח בקשה ללשכת ראש הממשלה בדרישה לביטול החופשה במלון הספציפי הזה, בשל מיקומו הבעייתי וההפרעה הבלתי סבירה שתיגרם לתושבים בעקבות זאת. במהלך השבוע הבא תתקיים פגישה עם כל גורמי הביטחון הנוגעים בדבר וננסה שוב (לאחר שבפעם הקודמת הם לא עמדו בסיכומים איתנו) להגיע עימם להבנות ולהסכמות כדי לאזן בין הצרכים של שני הצדדים, בתקווה שנלמדו לקחים. 

"חשוב להדגיש שכל תרחיש יפר את שגרת החיים במושב, ולכן אנו ננסה למצוא את האיזון ולצמצם את ההשלכות. סגירת שערים והגבלת התנועה תגרום נזק עצום לחופש התנועה ולתיירות".

ארגוני המחאה באזור הצפון כבר קראו למפגינים להגיע בחול המועד ל"נווה רודן": "בואו בהמוניכם לצימרים, לעיר הסוכות שלנו, לצימרים אחרים בצפון. נרדוף אותם לכל מקום".