חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) הביע היום (חמישי) ביקורת נגד ציוצו של יו"ר המפלגה והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, זאת לאף שהאחרון תקף מוקדם יותר את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. זאת, במהלך ראיון שקיים ב-103FM. 

בן גביר צייץ באנגלית: "חמאס אוהב את ביידן"; הרצוג זעם: "חסר אחריות"
התרגיל של סינוואר: נסראללה לא מצליח לצאת מהמלכוד

"השר בן גביר הוא יו"ר המפלגה. אני לא הייתי מצייץ את זה, אבל כל אחד יאמר מה שהוא רואה לנכון וכל אחד ייקח אחריות על מעשיו", ציין. עם זאת, הדגיש: "אנחנו לא יש עתיד, אצלנו זו לא דיקטטורה בצבע כתום. זה בסדר. למרות, ששוב, אני לא הייתי מצייץ את זה".

כמו כן, ביקש להבהיר כי הוא מתנגד למהלך זה של ביידן: "אני צייצתי ציוץ שונה ואמרתי תודה לנשיא על העמידה האיתנה, הבלתי מסויגת בתקופה הזו ושחברות אמת נמדדת דווקא כשקשה וביקשתי לחשב מסלול מחדש בנוגע למשלוח הנשק הספציפי. אלה לא משלוחי נשק, זה לא אמברגו חלילה, אלא משלוח ספציפי".

ג'ו ביידן מתבלבל פעם נוספת (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

אלמוג כהן ואיתמר בן גביר (צילום: פלאש 90)
אלמוג כהן ואיתמר בן גביר (צילום: פלאש 90)

לסיום, טען כי יחסיו הנוכחיים עם בן גביר תקינים, זאת לאחר מספר מחלוקות שהיו ביניהם בעבר: "תמיד יש חילוקי דעות. אני חושב שזה דווקא דבר שהוא בריא, בטח בדמוקרטיה משגשגת כמו מדינת ישראל. ברוך השם, היחסים בסדר גמור. אני לא הכרתי את הציוץ הזה, לא הייתי חלק ממנו. חשוב לשים את הדברים בפרופורציות, הנשיא ביידן נמצא בקמפיין בחירות מאוד מאוד מאוד קשה ואכזרי מול הנשיא לשעבר טראמפ, וקמפיין כטבעו של קמפיין, כל אחד מדבר לאלקטורט שהוא חושב שנוגע לו".