ברוב המקרים, אין דבר מעיק יותר מלגלות באמצע הדרך שיש לכם פנצ'ר בגלגל, בעיות במנוע או שפשוט אין לכם דלק. אבל כנראה שאם קצת מזל, אפשר להפוך גם את החוויה האיומה הזאת לטובה ואפילו לשמוח שאתם צריכים לחכות עד שיתקנו לכם את האוטו. על כך יוכלו להעיד בעל ואישה מניו יורק, שפנצ'ר בגלגל באוטו שלהם הוביל לזכייה בלוטו.



השניים, ריצ'ארד וראנדי לאופר, היו בדיוק בדרכם מוושינגטון חזרה הביתה, כשבאזור מרילנד פתאום הבחינו שיש בעיה באחד הגלגלים ברכב. למרבה המזל הם הצליחו לנסוע במצב הזה לתחנת דלק קרובה, ובעודם מחכים שיתקנו את הפנצ'ר, קנו כרטיסי לוטו כדי להעביר את הזמן.



בעודם עוברים על הכרטיסים, הם נדהמו לגלות שזכו בלא פחות מ-50,000 דולרים. "בדקתי באתר ומיד הבנתי שיש לי שלושה מספרים זוכים, ואז ראיתי שזכיתי גם בשאר המספרים", הסביר ריצ'ארד. השניים סיפרו לחברת הלוטו של מרילנד שהם מתכננים להוציא חלק מהכסף על חופשה חלומית, וחלק לתרום לצדקה.



פנצ'ר מבורך הוביל לזכייה. צילום: אילוסטרציה
פנצ'ר מבורך הוביל לזכייה. צילום: אילוסטרציה
 
כזכור, כחודש לפני כן אישה מקרוליינה הצפונית זכתה בלוטו בגלל שהלכה לאיבוד. האישה, ג'ורג'ינה הופר, תושבת העיר שלבי, סיפרה שיצאה מהבית בערב חג המולד כדי לתרום אוכל לכנסיה. בדרך חזרה, היא החליטה שתעצור לאסוף גריל שהזמינה מאחת החנויות, כשהבינה לפתע שאין לה מושג לאן היא נוסעת.
 
היא לא היססה, ונכנסה לסופר מארקט שראתה בדרך כדי לבקש הוראות הגעה, ובעודה עושה זאת החליטה שתנצל את ההזדמנות וקנתה כרטיס לוטו. זו התבררה במהרה כהחלטה הטובה ביותר שלה באותו היום - שכן היא זכתה ב-141,000 דולרים (200,000 לפני הורדת מס). 
 
"כשראיתי את המספרים בכרטיס, לא האמנתי שבאמת זכיתי. מדובר בברכה בלתי צפויה", אמרה הופר בהצרה רשמית לחברת הלוטו של קרוליינה הצפונית. "לא ניסיתי לזכות באותו היום, יצאתי כדי לעזור לאנשים". היא הגיעה למרכז הלוטו במהלך סוף השבוע כדי לאסוף את הפרס, ומתכננת לקנות באמצעות הכסף בית חדש.

via GIPHY