אילו הבחירות היו מתקיימות היום (שלישי) אז הליכוד היו מקבלים 29 מנדטים, כך עולה מסקר של מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" שפורסם בגלי צה"ל. מפלגות "חוסן לישראל" ו"יש עתיד" מקבלות כל אחת 13 מנדטים, העבודה עם 9, הימין החדש ויהדות התורה יקבלו כל אחת 7 מנדטים. כמו כן, ש"ס, הרשימה של אחמד טיבי והרשימה המשותפת ישיגו כל אחת שישה מנדטים. עוד עולה כי המפלגות כולנו, גשר, מרצ וישראל ביתנו מקבלות חמישה מנדטים והבית היהודי ארבעה. ציפי לבני ומשה יעלון לא צפויים לעבור את אחוז החסימה. 
עוד נבדקה בסקר, האם החלטה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיכלול עבירות שוחד, תשפיע על התוצאות. במידה והיא אכן תתקבל, דבר שיוודע רק בעוד מספר שבועות, הליכוד צפוי לאבד ארבעה מנדטים ולעמוד על 25 מנדטים, דבר שלא קרה מאז נובמבר 2017. ארבעת המנדטים מתחלקים בין כולנו (שתקבל שישה מנדטים), ישראל ביתנו (שתקבל שישה מנדטים), יש עתיד (שתקבל 14 מנדטים) וחוסן לישראל (שתקבל 14 מנדטים).
כמו כן, מפלגת העבודה תקבל תשעה מנדטים, ש"ס תקבל שישה מנדטים, מרצ וגשר עומדות כל אחת על חמישה והבית היהודי על ארבעה. כמו כן, יהדות התורה והימין החדש עומדות על שבעה מנדטים, כולנו וישראל ביתנו על שישה. גם הרשימה המשותפת ומפלגתו של אחמד טיבי מקבלות שישה מנדטים כל אחת.