המצוד אחר המחבלים מהפיגוע ליד דולב נמשך, דיווח ערבי: "4 נעצרו ע"י צה"ל"

במסגרת המצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה רינה שנרב ז"ל, נעצרו ארבעה פלסטינים בחשד למעורבות במתקפת הטרור, כך דווח היום בכלי התקשורת הפלסטינים.  לפי הדיווח, צה"ל עצר בשעות הצהריים את הנער צאמד ג'יהאד ג'הארה ממחנה פליטים אל-ערוב שבצפון חברון, איסרור מערוף מעין קיניא שממערב לרמאללה, וכן את רובחי אבו צפא ומוחמד אבו צפא בביתם בעין עריק שבמחוז רמאללה. 
 
בתוך כך, שנרב ז"ל הובאה למנוחות ביום שישי בצהריים. אלפי מכרים ובני משפחה הגיעו לחלוק לה כבוד אחרון בבית העלמין החדש בלוד, בהם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. האב איתן שמאושפז בבית החולים לאחר שנפצע בפיגוע, ביקש ממיטתו שיגידו בהלוויה רק דברים טובים ושלא יועבר "מסר של חולשה". עוד מסר, כי "רינה פעלה בשליחות של הצלת חיים. אנחנו מנסים להיות חזקים, לחזק את עם ישראל. התשובה שלנו לרוצחים: אנחנו כאן למרות שהלב כואב ואנחנו מתפללים שלא יהיה עוד פיגוע כזה".

רינה שנרב ז"ל. צילום באדיבות המשפחה
רינה שנרב ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

 
סין במסר לארה"ב: "הפסיקו לעשות טעויות או שתעמדו בפני השלכות קשות"
 
גורמים בסין אמרו כי הם מתנגדים להחלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הטלת מכסים נוספים בשווי 550 מיליארד דולרים על סחורות מהמדינה, והזהירו את ארצות הברית מההשלכות שעלולות להיגרם אם הם לא "יפסיקו לבצע פעולות לא נכונות". עוד הוסיפו במשרד המסחר הסיני כי על האמריקאים אסור להמעיט בנחישות של העם הסיני. אמש צייץ טראמפ כי וושינגטון תטיל מכסים נוספים בשווי של 5% על הסחורות הסיניות. הדברים נכתבו שעות ספורות לאחר שבייג'ינג הודיעה על הטלת מכסים בסכום של 75 מיליארד דולרים על סחורות אמריקאיות. 

לידיעה המלאה

טראמפ ושי ג'ינפינג. צילום: רויטרס
טראמפ ושי ג'ינפינג. צילום: רויטרס

משמרות המהפכה ביצעו ניסוי בטיל חדש: "פועלים להגביר את ההרתעה"

מפקד משמרות המהפכה, הגנרל חוסיין סלאמי, הודיע כי משמרות המהפכה ביצעו ניסוי מוצלח בטיל חדש, אך לא העניק פרטים על הטיל. "ארצנו תמיד מבצעת ניסויים במערכות הגנה ומערכות אסטרטגיות במטרה להעצים את מאזן ההרתעה שלנו", אמר סלאמי והוסיף, "אתמול היה יום מוצלח לאומה".

לידיעה המלאה

חוסיין סלאמי. צילום: רויטרס
חוסיין סלאמי. צילום: רויטרס

מרב מיכאלי: "אם עמיר פרץ יצטרף לנתניהו - אשאר בחוץ"

חברת הכנסת מרב מיכאלי דיברה היום באירוע שבתרבות בבאר שבע, והבהירה כי גם אם מפלגת העבודה תכנס לקואליציה תחת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היא לא תצטרף לאחת שכזו. כשנשאלה מיכאלי מה בכוונתה לעשות במקרה שיו"ר המפלגה, עמיר פרץ, ייכנס לממשלה ענתה, "אני לא מאמינה שפרץ יצטרף לממשלה כזו, אבל אני לא אצטרף לכזו". 

מירב מיכאלי. צילום: פלאש 90
מירב מיכאלי. צילום: פלאש 90

 
 
רוכב אופנוע נהרג בתאונה קטלנית בכביש 3866
רוכב אופנוע נהרג היום התאונה עצמית קטלנית בכביש 3866 בין מחסיה לנס-הרים. גורמי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הכביש נסגר לתנועה בשני הכיוונים בעקבות חקירת התאונה ע"י בוחני המשטרה.