פרשת החרמת הטלפונים של יועצי ראש הממשלה ממשיכה לעורר סערה. אחרי שהיום (שלישי) הודיע היועץ המשפטי לממשלה שנפל פגם בבדיקת מכשירו של דובר הליכוד יונתן אוריך, טוען גם יועצו הנוסף, עופר גולן, כי המשטרה ביצעה חיפוש בלתי חוקי בטלפון שלו. 

עו"ד עמית חדד, המייצג את גולן, שלח היום מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ובו הוא טוען כי החוקרים לא ציינו בפני גולן כי הוא רשאי לסרב  למסור את הטלפון שלו וכי הוא רשאי לסרב לערכית חיפשו במכשיר וכי סירוב שכזה לא יפגע במצבו המשפטי. 

 
"בניגוד לחוק ולנוהלי המשטרה, דרשה חוקרת המשטרה שמרשי יפתח את הטלפון שלו, וזאת מבלי שיש ברשות המשטרה צו שיפוטי כמתחייב בחוק", כתב חדד למנדלבליט. "במהלך החקירה הבחין מרשי שהחוקרת מעיינת בתכתובות בינו לבין יאיר נתניהו ובתכתובות נוספות, והכל ללא הרשאה ובניגוד לחוק, כשברור שאין קשר בין התכתובות בהן עיינה לבין האירוע הנחקר". 

עו"ד חדד כותב כי בנסיבות האלו אין לעשות שימוש כלשהו בטלפון הנייד של גולן ובמידה שנעשה תיעוד של התכתובות האלה, יש להשמידו.

בתוך כך, בפתח תקווה התחדשו הערב הפגנות התמיכה בראש הממשלה, כשמאות מפגיני הגיעו לכיכר גורן בדרישה לסגור את התיקים נגד נתניהו, תוך שהם מניפים שלטים בגנות הפרקליטות כשעל אחד מהם נכתב "הפרקליטות קג"ב". 

הפגנה למען נתניהו בפתח תקווה. צילום: אבשלום ששוני
הפגנה למען נתניהו בפתח תקווה. צילום: אבשלום ששוני