הנוסעים האמריקאים יפונו מספינת הקורונה; תייר סיני בן 80 מת בצרפת

צרפת הודיעה היום (שבת) על מקרה מוות ראשון מנגיף קורונה במדינה. זהו מקרה המוות הראשון כתוצאה מהדבקות בנגיף מחוץ לאסיה. שרת הבריאות של צרפת אגנס בוזין אמרה כי המוות הוא של תייר סיני כבן 80 שאושפז במדינה. 

מוקדם יותר היום, שגרירות ארצות הברית ביפן הודיעה כי מטוס נשלח לאזור, זאת כדי לחלץ את האזרחים הנמצאים בהסגר על ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס" מאז ה-5 בפברואר. על פי המכתב, שנמסר לידי הנוסעים האמריקאים וצוות הספינה, המטוס צפוי להגיע לאזור ביום ראשון בערב.

לידיעה המלאה

זריף: "היינו על סף מלחמה עם ארה"ב, פומפאו העביר מכתב מאיים"

שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, התייחס בראיון לרשת NBC להסלמה ביחסים בין איראן לארצות הברית, וטען כי המדינות היו "על סף מלחמה". זריף התייחס לחיסולו של מפקד כוח קודס האיראני, קאסם סולימאני, בתחילת השנה על ידי האמריקאים ואמר: "עצה רעה שקיבל טראמפ גרמה לו לעשות את הצעד השגוי".

מוחמד ג'וואד זריף. צילום: רויטרס
מוחמד ג'וואד זריף. צילום: רויטרס

בהמשך הראיון, שהתקיים במהלך ביקורו בוועידת מינכן לביטחון, הוסיף כי "סופה של הנוכחות האמריקנית באזור כבר החל. זה מצער שארצות הברית, בהתבסס על מידע שגוי, בורות ושחצנות, עלתה על מסלול שהביא את האזור קרוב מאוד למלחמה".

לידיעה המלאה

בכיר אמריקאי: "ארצות הברית והטאליבאן הגיעו להסכם רגיעה"

בכיר אמריקאי אמר כי ארצות הברית והטליבאן הגיעו להסכם רגיעה, שייכנס לתוקפו בקרוב. לדבריו של הבכיר, ההסכם ייכנס לתוקפו בקרוב, ויוכל להוביל בסופו של דבר לנסיגת הכוחות האמריקאים מאפגניסטן.

לידיעה המלאה

אמסלם למנדלבליט: "מה התערבת במערכת הבחירות? מה דחוף לך?"

ב"אולפן שישי" בערוץ 12 נחשפו תמלילים מישיבת הממשלה שהתרחשה ביום ראשון האחרון, בה הוחלט על הקמת ועדה לבדיקת פעילות מח"ש. שלושה מהשרים: בצלאל סמוטריץ', יריב לוין ודודי אמסלם, תקפו בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בעוד ראש הממשלה נתניהו יושב במקום ולא אומר דבר.

דודי אמסלם. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
דודי אמסלם. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שר התקשורת אמסלם אמר למנדלבליט: "אתה עצמך קיבלת החלטות לגבי רה"מ. מה התערבת במערכת הבחירות? מה חיוני בזה? מה דחוף לך? אגב, את ליאת בן ארי מינית גם כן תוך כדי בחירות. צריך לבדוק אתכם. אותי בודקים מלאף כל הפקידים וכל היועצים המשפטיים. אף אחד לא בודק אותך. זה לא קשור לבחירות ויפה שעה אחת קודם".

לידיעה המלאה

מזל טוב: גלעד שליט וחברתו ניצן שבת מאורסים

גלעד שליט, מי שהיה חייל צה"ל שנפל בשבי החמאס ב-2006 ושוחרר בעסקת שבויים ב-2011, ובת זוגו, ניצן שבת, התארסו אתמול ביום האהבה. שבת העלתה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט בו נראים השניים מצולמים כשהטבעת על אצבעה.

גלעד שליט וניצן שבת. צילום: אינסטגרם
גלעד שליט וניצן שבת. צילום: אינסטגרם

לידיעה המלאה