ענקית הסטרימינג הבינלאומית ספוטיפיי חשפה היום (רביעי) באופן בלעדי כי מאז ההשקה שלה בישראל במרץ 2018 ועד היום, נרשמה עלייה של 97% במספר הסטרימים של אמנים ישראלים מסביב לעולם. 

כמו כן, נרשמה עלייה משמעותית בכמות השירים הישראלים המושמעים בעולם: בשנת 2017 רק כ-115 אלף שירים שונים של אמנים ישראליים הושמעו מחוץ לישראל, ובשנת 2020 הגיע המספר הגיע לכ-200 אלף, עלייה של כ-72%. יחד עם העלייה במספר האמנים, נתונים אלו מצביעים על כמות גדולה יותר מאי פעם של אמנים ישראלים שמכוונים ומצליחים לצבור קהל בינלאומי. 

השיטה לאיסוף הנתונים ב-Spotify ישראל עקבה אחרי מספר ההשמעות (סטרימים) שהיו לאמנים ישראלים בעולם, לפני שספוטיפיי החלה לעבוד בישראל ולעזור לאמנים לקדם את עצמם בפלטפורמה דרך עבודה ישירה עם הלייבלים. הנתונים מראים כי יותר אמנים ישראלים הלו את המוזיקה שלהם לפלטפורמה, אבל שההשמעות שלהם לא הוגבלו לישראל, אלא הם נהנו ממינוף הפלטפורמה והמוזיקה שלהם חצתה לגבולות בינלאומיים.

בין האמנים הישראלים שקיבלו הכרה בינלאומית מובהקת בעזרת Spotify ניתן לראות את דניס לויד ששיריו המצליחים ביותר בעולם, בייחוד במדינות גרמניה, ארצות הברית, צרפת ובריטניה, הם Nevermind ו-Never Go Back. נטע ברזילי ששיריה המצליחים ביותר בעולם הם Toy (השיר זוכה האירוויזיון) ו"באסה סבבה". 

סטטיק ובן אל, שמטפחים בשנים האחרונות קריירה בינלאומית, הצליחו מאד  עם Further Up ו-Subelo כשעיקר השמעותיהם היו בארצות הברית, טורקיה, קנדה ואיטליה.

ההרכב "לולה מארש" (יעל שושנה כהן וגיל לנדאו) הצליחו ברחבי העולם עם Wishing Girl ו-Only For A Moment וזכו להשמעות רבות בייחוד בארצות הברית, טורקיה, גרמניה, צרפת וספרד. 

אמנים נוספים הם אסף אבידן בשיריו Reckoning Song  ו-Different Pluses ונגה ארז בשיריה Worth None ו-Views.