נציגים בכירים מהממשל, מקבלי החלטות בתחומים המרכזיים, מנהיגים מעולם העסקים ומומחי תעשייה משתי המדינות יפגשו ע"מ לדון ולקדם את הסכם השלום בין שתי המדינות  - ישראל ודובאי.

עם החתימה על הסכמי אברהם, והחזון שנפתח למזרח התיכון החדש, הג'רוזלם פוסט והחאליג' טיימס, שני גופי התקשורת המובילים בשפה האנגלית בישראל ובאיחוד האמירויות, חברו יחד על מנת  להפיק את הכנס הפרונטאלי הראשון בדובאי 2021. הכנס בדובאי יהיה המשך לכנס אשר יתקיים בארץ ב-13 בינואר 2021.

כנס השולחן העגול לשלום ולשגשוג יתקיים ב-13 בינואר 2021 ויקבע את הטון ביחסים הדו צדדים בין שתי המדינות. הכנס הווירטואלי, שיתפרש על פני כמה שעות ,יכלול משתתפים ידועים מהמגזר הממשלתי והעסקי משני הצדדים, אשר ידונו בנושאים המהווים חלק בלתי נפרד מסיפור ההצלחה של ההסכם בין איחוד האמירויות וישראל. הנושאים על סדר היום כוללים טכנולוגיות רפואיות, סחר והשקעות, שיתוף פעולה בתחום הפינטק והיציבות במזרח התיכון.

מאות אנשים ישתתפו בכנס היוקרתי אשר יתקיים בדובאי ב-23 בפברואר 2021. 

כנס זה יהיה  כנס ראשון מסוגו אשר יכנס פוליטיקאים, אנשי עסקים ומנהיגים אזרחיים מובילים במטרה לדון בחשיבות שיתוף הפעולה וכינון היחסים בין איחוד האמירויות וישראל.

בנוסף, הכנס ידון בחשיבות הסכם שלום השואף לבסס שלום בר קיימא, אשר המזה"ת והעולם כולו ייחלו לו במשך כל כך הרבה שנים.

העיתון הנפוץ באיחוד האמירויות בשפה האנגלית
חאליג' טיימס, מבית Galadari Printing and Publishing Co. LLC, הוא העיתון הראשון והוותיק ביותר בשפה האנגלית המופץ באיחוד האמירויות. במשך יותר מ-40 שנה, פנו הקוראים לחאליג' טיימס ע"מ להיחשף למידע מעמיק ותובנות מפתיעות בעולם מורכב ומבלבל. בין אם בדפוס, דיגיטל או מדיה חברתית, חאליג' טיימס מקיים את ההבטחות שלו בעזרת תוכן חיוני, פרשנות ודעות כפי שהם מוצגים על ידי עיתונים זוכי פרסים.

היומון הראשון של איחוד האמירויות באנגלית פונה לכל אזורי איחוד האמירויות ומופץ לבחריין, עומאן, כווית, קטאר וערב הסעודית באמצעות רשת הפצה המוקדשת לכך. זהו העיתון הנפוץ ביותר בשפה האנגלית מכל עיתוני המפרץ, עם קהל קוראים בינלאומי של כ-450 אלף קוראים.

בעזרת KhaleejTimes.com ופלטפורמות המדיה החברתית השונות שלו, לחאליג' טיימס יש טביעת רגל דיגיטלית אימתנית עם הפריסה הרחבה ביותר ומעורבות הקהל הגדולה ביותר באיחוד האמירויות. העיתון פונה לקהל קוראים מקומי ועולמי אשר מתעניין בחדשות ובמידע על אודות איחוד האמירויות ועל המזרח התיכון באופן כללי. לאתר החדשות באנגלית khaleejtimes.com  נכנסים כ-25 מיליון יוניק מידי חודש. לעיון בתובנות העדכניות לגבי איחוד האמירויות ומדינות המפרץ, בקרו ב-https://www.khaleejtimes.com

הג'רוזלם פוסט הוא העיתון היומי המוביל בישראל בשפה האנגלית ,עם הנוכחות המקוונת הרחבה ביותר בעולם ביחס לחדשות ומידע אודות ישראל והעולם היהודי. בקבוצה מוצרי פרינט, אשר כוללים מספר עיתונים ומגזינים מובילים, המופצים במאות אלפי עותקים בארץ ובעולם. כמו כן,  כוללת הקבוצה את אתר החדשות הישראלי JPost.com בשפה האנגלית, עם כ- 8-12 מיליון מיליוני יוניקים בחודש. במהלך העשור האחרון, הכנס השנתי של העיתון היה אחד הכנסים היוקרתיים לדיון בנושאים אסטרטגיים העומדים בפני ישראל והעולם היהודי בכך שמשך אליו פוליטיקאים, אנשי ממשל, אנשי עסקים ואקדמיה מובילים אשר דנו, בין השאר, בסוגיות של כלכלה, ביטחון ושלום.
למידע נוסף, בקרו ב-https://www.jpost.com

עידן חדש
"מדובר בעידן חדש עבור ישראל, איחוד האמירויות והמזרח התיכון כולו," אומר יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט. "אנו נרגשים לחבור לחאליג' טיימס במטרה לחבר בין מובילי דעה אסטרטגיים בזירה זו ,לצורך קיום דיון בנושא ההזדמנויות אשר עומדות בפתח לשתי המדינות".

"אנו צועדים בדרך לעידן של קידמה, שגשוג, שלום וידידות במזרח התיכון. מפגש הפסגה יסייע לנו לבחון הזדמנויות עסקיות ולחזק את האינטראקציות בין העמים", אומר ומאן ואסודב קמאט, העורך הראשי של חאליג' טיימס. 

לשכת העסקים של איחוד האמירויות-ישראל חיברה בין שני גופי התקשורת. "החזון שלנו ללשכת העסקים איחוד האמירויות-ישראל ,הוא לקדם שותפויות בין גופים ישראליים ואמירתיים ,לטובת  שני העמים," מוסרת המייסדת המשותפת של לשכת העסקים איחוד האמירויות-ישראל וסגנית ראש עיריית ירושלים, פלר חסן-נחום. "ביצירת הקשר בין ארגוני המדיה המובילים משתי המדינות, תהיה להם ההזדמנות למשוך את מובילי הדעה הבולטים בנושא המזרח התיכון החדש ליצירת ועידה שתכין את הקרקע להזדמנויות והתפתחויות מרגשות כתוצאה מהסכמי אברהם".