"אתה תקוע בשנות השמונים": בן כספית נעדר שוב מהשידור בתוכנית הפופולרית של רדיו 103FM, ולצד ינון מגל שידר היום (חמישי) יריב אופנהיימר, ושיחת הפתיחה של שניהם, איך לא, עלתה לטונים גבוהים סביב הסכסוך הערבי-פלסטיני. 

מגל התרעם על דברי הפתיחה של אופנהיימר, שביקר את המדיניות של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עם המפלגה הדמוקרטית: "אתה מזכיר לי את הכותרות בשישי - הולכים להסדרה. ואז חמאס ירה בחייל ושיגר בלונים. על מה אתה מתבסס? גם הממשל הדמוקרטי הזה לא רוצה את ביבי. בין ביבי לטראמפ היו יחסים נהדרים, טראמפ העלה את השגרירות לירושלים".

אופנהיימר שאל בתגובה: "ומה זה הועיל לישראל חוץ מהשגרירות בירושלים? אתה רוצה לשלם לעזה משכורות?". מגל התפלא: "אתמול התווכחת איתי ואמרת שהפלסטינים כבר לא רוצים לחסל אותי. הפלא ופלא, יצא אתמול סרטון שמתאר איך בזכות מה שהיה באפגניסטן, הוא אמר שזה מה שיקרה לישראלים בבן גוריון. נו באמת". אופנהיימר לא נשאר חייב: "יש ינון מגלים גם בצד השני, חלקם אפילו מוגדרים עיתונאים. יש שם אנשים הזויים, כי מי שחושב שישראל הולכת להיעלם הוא אדם הזוי. יש פלסטינים שאומרים שליהודים לא צריכה להיות מדינה".

"אבל הם רוצים לחסל אותנו, אז אתה רוצה לתת להם מדינה", המשיך מגל. אופנהיימר השיב: "האליבי שלך לזה שאתה מרשה לעצמך לשלול זכויות של עם שלם, זה שהם רוצים לחסל אותך. יש לך טקטיקה פשוטה, תציג את עצמך כקורבן וזה ייתן לך צידוק להתעלל בעם דורות קדימה". מגל ענה לו: "הם רצחו יהודים בנשק שאתם נתתם להם. יש לכם דם על הידיים". 

"מי שיש לו דם על הידיים זה אנשים כמוך שמבטיחים להילחם בפלסטינים. אני מנסה להביא פתרון ולהציל חיים", אמר לו אופנהיימר, וחטף בחזרה ממגל: "אתה מקרה אבוד ותקוע בשנות השמונים". אופנהיימר השיב: "אתה תקוע במאורעות תרפ"ט". מגל סיכם: "הם סתם אומרים שהם רוצים לחסל אותנו, הם לא מתכוונים לזה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM