המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) עורך דין מוכר מאזור הצפון בחשד להחזקת נשק שלא כדין, זאת לאחר שבחיפוש בביתו מצאה בחדר המכונות של הבריכה M16 מוסלק. 

בשעות הבוקר ביצעו שוטרי המחוז הצפוני חיפוש בביתו של עורך הדין, ובמהלכו איתרו, כאמור, את הנשק כשהוא מוסלק בחדר המכונות בבריכה הממוקמת בחצר ביתו. בסיום חקירתו, תביא אותו המשטרה לבית המשפט לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. 

במהלך תקופה של חודש בלבד ומתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 138 אמצעי לחימה ביניהם 97 רובים ואקדחים ונעצרו 222 חשודים. מדובר ב-39 רובים, 58 אקדחים, 22 רימונים, 12 מטענים ושבע לבנות חבלה.

במשטרה מציינים כי ההצלחה מיוחסת לאופן הפעלת הכוחות בישובים הערביים והחתירה למגע, כפי שמסביר מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון לביא: "שוטרי המחוז הצפוני מנהלים מלחמה עיקשת באלימות, בירי ובארגוני הפשיעה. תשומת הלב הציבורית מופנת לפעילות שלנו בדרך כלל בתפיסות גדולות כמו מבצע 'אושן' וסיכול הברחות על ידי יחידת יג"ל, אך יש פה עבודה יום יומית של השוטרים בשטח, חדורי רוח לחימה שחותרים למגע בכל חשד לפעילות פלילית.

אנחנו פרושים ונעים בישובים בצורה חכמה על בסיס הערכות רצופות של התפתחות מוקדי אלימות פוטנציאלים. הנוכחות הקבועה שלנו ביישובי החברה הערבית מאפשרת לשוטרים שלנו להגיב מהר לאירועים, לחיות את השטח, להציף מודיעין ולהביא להצלחות בתפיסת הנשקים. זה מאמץ גדול ומתמשך של כל שוטר ושוטר בכל התחנות ויחידות מג"ב ברחבי המחוז".