בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תכניתם ב-103FM עם סיקור החדשות העדכניות בזירה המדינית והפוליטית. בפתח הדברים, התייחסו השניים להחזרת גופתו של הנער טירן פרו ז"ל מג'נין, לאחר שהוחזקה בידי חמושים, הלילה לישראל. 

"הדרוזים למדו להיות קנאים ולהגן על עצמם, אני אומר את זה לחיוב, ולא כדאי להסתבך איתם", אמר בן. "היינו צריכים להפסיק עם זה, טוב שעבר המסר שעבר. צה"ל היה מוכן לפעולה בשש בבוקר והם ידעו את זה. הדרוזים איתנו 100 אחוז בחובות וסופגים את הטרור איתנו".

בתגובה, ינון השיב: "זה לא היה נגמר בשקט אם הגופה לא הייתה חוזרת". 

על ציוצו של רם כהן, מנהל תיכון, שטען כי "לפני שאתם שופטים וצועקים שהפלסטינים לא בני אדם כי חטפו גופה ומתנים את החזרתה, תזכרו שישראל מחזיקה עשרות גופות של פלסטינים במקררים ובקברים ולא מעבירה אותן ליקיריהם. אם ההתנהלות שלנו לגיטימית אז גם שלהם, למרבה הצער", מגל תקף: "מדובר ברצח מר כהן, על מה אתה מדבר? אנחנו מטפלים במחבלים שעשו פיגועים, לפעמים מטיסים את המחבלים יחד עם אלה שפצעו אותם, מנהל בית ספר תיכון - את הדבר הכי בסיסי של להבדיל בין טוב ורע, הוא לא יודע. אלה קוראים לעצמם מוסריים".

"זה פשוט דבר נורא. אנחנו כבר לא יודעים מי צודק ומי טועה, הגענו למצבים פסיכוטיים", הוסיף. "מה הבעיה בלהבין שיש מולנו אויב רע, ברוטלי, אכזר, אלים? למה אני צריך להסביר כל דבר עשר פעמים?". 

בן ענה לו: "הגרסה הרשמית היא שטירן לא נרצח. חברים דרוזים יקרים שלנו, די לנסוע לג'נין. מה פתאום נוסעים לג'נין? הדרוזים נתפסים ע"י הפלסטינים כמשת"פים שלנו. ערביי ישראל לא ייחטפו שם ברוב המקרים". 

לקראת סיום, מגל וכספית חזרו לימי הסכם אוסלו על רקע המציאות הביטחונית, כאשר מגל טען כי "המשמעות של ביטול אוסלו היא מטורפת, רבת פנים ורבת משמעויות. זה לא הולך ככה, כשנתתם להם נשק ושטח זה אירוע הרבה יותר מורכב, וצריך לדעת להתנהל בו ולחיות בו".

מנגד, חברו לאולפן אמר: "זו הנדסת תודעה ברף הגבוה. אתה מנסה לעשות את מה שעשית בבחירות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM