הטלוויזיה הממלכתית של איראן שידרה סרטון המתאר את תגובת איראן במקרה של תקיפת המתקנים הגרעיניים שלה על ידי ישראל. בסרטון טהרן מאיימת במהלומות טילים שישמידו תוך דקות מטרות ובתוכן הכור בדימונה, ו"ימחקו מהמפה את תל אביב". בינתיים, על רקע מחאת החיג'אב הנמשכת, ביצעה איראן פעולה של פיראטיות אווירית כשאילצה טיסה אזרחית בינלאומית לנחות נחיתת חירום בתחומה.

זאת כדי לעצור את בני משפחתו של "אגדת הכדורגל" עלי דאי, מבקר מוצהר של המשטר במחאה האחרונה, ולמנוע מהם לצאת מהמדינה.
מדובר בטיסת החברה האיראנית לשעבר, היום בבעלות ונצואלה, מאהאן, שהמריאה מטהראן לדובאי ועליה רעיית הכדורגלן ובתו. הטיסה הונחתה בהוראת אנשי הביטחון בנמל־התעופה באי קיש. עדי־ראייה מסרו שכוחות הביטחון אילצו את המשפחה לרדת מהמטוס, ואמרו להם שנאסר עליהם לצאת מאיראן.

עלי דאי נחשב לגדול כדורגלני איראן בכל הזמנים. הוא שיחק, בין היתר, כמקצוען בגרמניה (גם במדי באיירן מינכן) ובמשך 13 שנים (1993־2006) בנבחרת איראן שבה כבש 109 שערים, שיא כל הזמנים בכדורגל נבחרות - עד שכריסטיאנו רונאלדו שבר את השיא לפני כשנה וחצי.
נשיא איראן איברהים ראיסי נאם אתמול בהלוויית חיילים בטהרן ואמר כי "לא יהיו רחמים למתנגדים עוינים לרפובליקה האסלאמית", שאותם הגדיר כ"צבועים, מלוכנים ואנטי־מהפכנים".

הוא התייחס למערב ואמר: "בזמן שמדינות המערב וארה"ב מנסות לצייר את הרפובליקה האסלאמית כמדינה חלשה ופגומה במסע התעמולה שלהן, הן מזמינות את איראן, דרך כמה ערוצים, למשא ומתן, תוך שהן מבהירות שאין להן תוכניות להחלפת משטר באיראן".

בנוסף, דיבר ראיסי על גיוס הכוחות של מדינות ו"ארגוני טרור" להפצת השמועות נגד הרפובליקה האסלאמית, והזהיר מפני ניסיונות ליצור קרעים בעם האיראני. "היום האומה שלנו מלאה באחדות, בסולידריות וביושרה. האויבים צריכים לדעת שהם לעולם לא יוכלו לחסל אחדות וסולידריות כזאת".

בתוך כך, העיתון "טהראן טיימס" טען כי רוסיה ואיראן בונות "נתיב סחר חוצה יבשות" חדש, שהוא מעבר להישג ידה של "כל התערבות זרה".