סערה בראש העין: ברשתות החברתיות הופצו בימים האחרונים פוסטים שנכתבו ושותפו על ידי מורה מתיכון בגין המביעים סולידריות עם הפלסטינים. בעקבות אותם פרסומים הורים רבים קראו לפטרה. 

פיקוד העורף החליט: ניתן לקיים לימודים בגוש דן ללא הגבלות
ההורים למשרד החינוך: "החזירו ימי לימוד בחופשת חנוכה" | פרסום ראשון

בין הפוסטים שהופצו, שיתפה המורה פוסט בו נכתב בין היתר: "לא נפתחה נגדנו שום מלחמה. אנו במלחמה כבר שנים רבות, פשוט ב-99% מהזמן זה רק כוחות צה"ל שפולשים, מפציצים, יורים, חוטפים; זה רק צה"ל שהורג, זה רק פלסטינים שמתים על הגדר, זה רק הצד השני שמפסיד... "ותודה לאבירי 'ניהול הסכסוך', רק תזכורת קטנה: אתם לא 'מנהלים' את הפלסטינים, אתם כובשים אותם, מדכאים אותם, משפילים אותם, ומייצרים מוטיבציה אדירה לפעולות מחרידות כמו זו..".

הפוסט שכתבה המורה  (צילום: צילום מסך)
הפוסט שכתבה המורה (צילום: צילום מסך)

הפוסטים ששיתפה המורה (צילום: צילום מסך)
הפוסטים ששיתפה המורה (צילום: צילום מסך)

הפוסטים שכתבה המורה (צילום: צילום מסך)
הפוסטים שכתבה המורה (צילום: צילום מסך)


בנוסף, הופץ פוסט שכתבה המורה בעצמה לפני מספר חודשים ככל הנראה לצד תמונה שלה עם דגל ועליו ציור של אבטיח כסמל למאבקם של הפלסטינים. ".. גם היום כחלק מהמצור על עזה, ישראל מגבילה את הכנסת הצבעים ירוק ואדום לתוך הרצועה. בשנות השמונים אבטיח הפך לסמל פלסטיני כתחליף לדגל, כשאנשים הניפו משולשי אבטיחים בהפגנות...כדי להיאבק בהפיכה המשטרית מוכרחים לדבר על העוול שעומד בבסיסה. אני מקווה שדגל האבטיח יעזור לנו הנכיח את הנושא במרחב הציבורי, ואף לעשות זאת בצורה שפחות מאיימת על הישראלים, ואפילו יוצרת שיח. בהצלחה לכולנו ותודה לכל מי שיניף את הדגל".

כאמור, בעקבות הדברים שהופצו, תושבים בראש העין יצאו במחאה נגדה, ראש העיר הנחה את אגף החינוך לזמן את המורה לשימוע לקראת פיטורים והעירייה אף הגישה נגדה תלונה במשטרה. 
 
תגובת עיריית ראש העין: "תושבים יקרים, אנו מודעים להתבטאות של המורה בתיכון בגין ורואים את המקרה בחומרה רבה מאוד. עם היוודע המקרה, מיד החל טיפול על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים. ראש העיר בשיתוף הדרגים המקצועיים, החליט על הגשת תלונה במשטרה והמורה תזומן לוועדת פיטורין".