יממה לאחר שנחשפו תלונותיהם של תלמידי כיתות א' בבית ספר באשקלון נגד מורתם, לפיהן האחרונה צועקת עליהם וגורמת להם לכאבי ראש וחרדות, סיפרה הבוקר (שני) לירון אהרוני, אמו של אחד התלמידים בכיתתה, לנושא. בראיון בתכניתה של אילה חסון ב-103FM אמרה אהרוני כי "בני הפסיק ללמוד ונהג להתחבא מהשולחן, המורה איימה שתגזור לו את הלשון".

"כשהתחילה כיתה ב' והוחלפה המורה והיו בעיות, חשבנו שזה תוצר של הפרידה מהמורה הקודמת", סיפרה אהרוני בפתח דבריה, והוסיפה: "בני הפסיק ללמוד ונהג להתחבא מתחת לשולחן והפריע בשיעור. כשהגענו לפגישות בבית הספר לא חשבנו שהיה שם משהו יוצא דופן. אחרי כמה ימים קיבלנו את ההקלטות והבנו שמדובר במערך שיעור בכיתה".

 


לדבריה, "הילדים החלו לדובב את החברים שלהם והתחלתי לקבל מידע שככה מתנהלים השיעורים, שהבן שלי הוא אחד מאלה שספגו המון צעקות. היה מקרה בו הבן שלי שרק בכיתה והמורה אמרה שהיא תגזור לו את הלשון. מכאן והלאה התחלנו להתנהל מול משרד החינוך וההנהלה. המורה הועלתה לוועדת משמעת, הוצאה מיידית מהכיתה, אבל ממשיכה לשהות בבית הספר".

ומה עלה בגורל הכיתה?
"יש מורה אחרת שתהיה המחנכת, אך לא במשרה המלאה. אנחנו מנסים לחזור לתלם, והתחלנו בטיפול. בשבועות האחרונים הילד מתלונן שהוא לא מרגיש טוב בכל פעם כשצריך ללכת לבית הספר, מבדיקה אצל הרופא נאמר לנו שהכל בסדר אצלו".

הוא נכנס לחרדה.
"אני לא גוף מאבחן, אך יש שינוי".