אירוע חמור במרכז הארץ: ילדים בבית ספר יסודי טוענים כי מורה מחליפה הכתה שלשום תלמיד. מהעירייה מסרו בתגובה כי הנושא מצוי בטיפול. לטענת תלמידים בכיתה ג', ביום שלישי הם ראו את המורה המחליפה נותנת לילד "כאפה בגב" ושתי דחיפות. "היא הגדילה לעשות, כשניסתה לטפול את זה על תלמיד בעייתי, אבל ילדי הכיתה, שראו את מה שאירע, רצו למנהלת ודיווחו", סיפרה אחת האמהות, שעודכנה בדבר הטענות החמורות.
 
לטענת אותה אם, "מתברר שכבר בתחילת השנה אותה מורה מחליפה בעטה בתלמידה שישבה על צד הכיסא והתחמקה יפה מלתת דין וחשבון על זה. היא הכחישה שזה קרה. אז לא ראו את הסיטואציה מספיק ילדים. ההנהלה הכושלת ממשיכה להחזיק בה, ולדעתי ההנהלה צריכה לקחת אחריות ולהתפטר עוד היום".

לדברי יו"ר פורום "הורים נגד אלימות", הפסיכולוגית החברתית לילך קובה, "המקרה שאירע השבוע הוא כשל בניהול משבר וחוסר תפקוד חמור של ההנהלה. במשך כמה שנים הבעיה לא מטופלת. הורי הילדים שהתלוננו בפני פורום ההורים מחכים כבר חודש לפגישה עם מחזיקת תיק החינוך בעירייה. בינתיים, ילדיהם ממשיכים לחטוף מכות. 


"ועד ההורים הכיתתי שלח הודעה עם מסר מרומז כי על ההורים לשתוק, כיוון שהם פוגעים בתהליך עם התלונות שלהם. כל המערכות מאחדות כוחות על מנת להשתיק את הבעיה, אבל פורום ההורים לא ישתוק. על בית הספר לתת את הדין על כל מה שהתרחש בשלוש השנים האחרונות בין כתליו".

יש לציין כי ועד ההורים פורק לאחרונה על רקע יחסים טעונים בכיתה. עוד טרם פירוקו, אחד מחברי הוועד כתב בקבוצת הוואטסאפ של הכיתה כי "המורה מתוסכלת ומותשת, הכיתה מתויגת כבעייתית. אני חושש שאף מורה לא תרצה ללמד בה". 

גורם בעירייה שתחת תחום שיפוטה נמצא בית הספר טען בתגובה כי "אם הדברים נכונים זה חמור מאוד. דבר אחד לא מובן לי: למה ההורים פונים לתקשורת במקום לפנות לעירייה? ככה אי אפשר לטפל בבעיות". 

מהעירייה נמסר בתגובה: "התלונה הובאה לידיעת המנהלת בסיום יום הלימודים. היא החלה בבדיקת הנושא ותמשיך בכך. הטיפול בעניין יהיה כנדרש ובהתאם למה שיעלה בבירור".