גם מפקדי צה"ל השונים שלחו היום (שלישי) את ילדיהם לבתי הספר והגנים. ממפקד בבית הספר לקצינים, דרך זוג קצינים בכירים בחיל האוויר, ועד זוג מפקדים בחיל התקשוב - לא משנה הדרגה, ביום הראשון ללימודים כולם מתרגשים.

סרן במיל' גלעד שטרן, תושב משגב, סיים היום שירות של למעלה ממאה ימי מילואים בשנה האחרונה כמפקד יחידת הקישור לרשויות במחוז חיפה של פיקוד העורף וכקצין הסברה בגזרת המחוז. האירוע מרגש במיוחד, כי בזמן שהוא פשט את המדים ויחזור לעבודתו בעסק המשפחתי, בתו תהל "עלתה על מדים אחרים" והתחיל היום את כיתה א'. "בכל תקופה צריך לראות את הצד החיובי" אומר סרן במיל' גלעד שטרן, "אנחנו משקיעים כל מה שאנחנו יכולים היום, למען עולם ועתיד טוב יותר לילדים שלנו. לתהל הקטנה שלנו אני מאחל שתהנה עם החברות בלימודים ותדע למצוא את המקום האישי לאושר והצלחה".

סרן במיל' גלעד שטרן ובתו תהל (צילום: דובר צה''ל)
סרן במיל' גלעד שטרן ובתו תהל (צילום: דובר צה''ל)

מפקד גדוד הדס בבית הספר לקצינים, סא"ל עידן קרפל, ליווה את בתו גל ליום הראשון שלה בכיתה א׳ ואת בנו איתן ליום הראשון בכיתה ג׳. ״איתן וגל היקרים, אני מתרגש איתכם להתחלה החדשה בכיתה א' ובכיתה ג'. מאחל שתהנו מחוויית הלמידה. גאה בכם מאוד", אמר סא"ל קרפל.

סא''ל קרפל וילדיו (צילום: דובר צה''ל)
סא''ל קרפל וילדיו (צילום: דובר צה''ל)

סא״ל א׳, רת״ח מטוסים בבסיס חצרים ואשתו, סא״ל ג׳, מפקדת טייסת מנהלה בבסיס רמון, גרים יחד עם שלושת ילדותיהם בבסיס רמון. בתם הגדולה עלתה היום לכיתה ד', האמצעית, לכיתה א' והקטנה לגן חובה. "ילדות שלנו, אנו נרגשים מאוד לקראת כניסתכן לשנת הלימודים ולגן, המשיכו להוביל ולפרוח. בטוחים בהצלחתכן וגאים בכן תמיד!" כתבו להן ההורים הנרגשים.

סא''ל א' וסא''ל ג' עם בנותיהם (צילום: דובר צה''ל)
סא''ל א' וסא''ל ג' עם בנותיהם (צילום: דובר צה''ל)

זוג הסא"לים מחיל התקשוב: סא"ל עדי ליטבק, רע''ן מרום ביחידת שחר באגף התקשוב וההגנה בסייבר ואשתו, סא''ל ליאת ליטבק, רע''ן הגנה בסייבר במחלקת תקשוב בזרוע היבשה. הבוקר ליוו השניים את ילדיהם העולים לכיתה ג', ולכיתה א', ושתי הקטנות העולות לגן: ''אנחנו מתרגשים לפתוח שנה ולשלוח את הילדים למסגרות ולכיתה א! מאחלים לכם המון בהצלחה! אוהבים המון, אמא ואבא".

סא''ל עדי וליאת ליטבק וילדיהם (צילום: דובר צה''ל)
סא''ל עדי וליאת ליטבק וילדיהם (צילום: דובר צה''ל)

מפקד חטיבה 215 בחיל התותחנים, אל״מ גדי דרור, ליווה את ילדיו הדס וברק ליום הראשון בגני הילדים. ״ביחד עם התרגשות הילדים שמתחילים את שנת הלימודים, אנחנו מרגישים היטב גם את המשמעות של המשימות בצה״ל במימוש ההגנה על המדינה ואזרחיה. בהצלחה לכל הילדים וההורים בשנת הלימודים החדשה!״ אמר אל"מ דרור.

אל''מ דרור וילדיו (צילום: דובר צה''ל)
אל''מ דרור וילדיו (צילום: דובר צה''ל)