במועצה הציונית בישראל יצאו במיזם חדש ששמו "סופ"ש ציוני", ובמסגרתו בכל סוף שבוע מעלה המועצה ברשתות החברתיות פוסט על דמות משפיעה אחרת בתולדות הציונות, הכולל את תמונתה ופרטים בסיסיים עליה. במיזם שולבו דוד וולפסון, יגאל אלון, ד"ר חיים ארלוזורוב ואישים נוספים.

בקרב חלק מהדמויות גם מצורף ציטוט מוכר של משפט שאמרו ושעמו הן מזוהות. את המיזם מלווה תג ההקבצה #סופש_ציוני, ובמועצה הציונית בישראל מזמינים את הציבור לעקוב ברשתות אחר התכנים שעולים בכל סוף שבוע במסגרת המיזם, לשתף אותם ולשלוח הצעות לדמויות נוספות שעליהן ירצו לקבל מידע.

פרויקט ''סופ''ש ציוני'' (צילום: יח''צ)
פרויקט ''סופ''ש ציוני'' (צילום: יח''צ)

המועצה הציונית בישראל משמשת כזרוע החינוכית של ההסתדרות הציונית העולמית ועוסקת בעשייה חברתית ברחבי הארץ ובהעמקת רוח ציונית בקרב הדור הצעיר בחברה הישראלית. עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, אמר: "שמנו לנו כמטרה להנגיש את הציונות לדור הצעיר, ואין דרך טבעית יותר לעשות זאת אלא באמצעות הרשתות החברתיות".

"יצאנו במיזם הזה כדי שצעירים בישראל יכירו את הנשים ואת הגברים שעיצבו את הציונות וסללו לנו את הדרך לחיות במדינה עצמאית משלנו, ויוכלו להתחבר אליהם ולערכים הציוניים שהם מייצגים לא רק דרך ספרי הלימוד".