מוחמד אנואר, מנהל בית הספר באבו גוש בו הותקף המורה אנאס ג'אבר על ידי תלמידו באמצעות מוט ברזל, התייחס הבוקר (שלישי) למקרה בתכניתם של ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM ותיאר את פרטי האירוע. 

"האירוע התחיל ביום חמישי. המורה היה משגיח במבחן, לא נתן לתלמיד להעתיק. התלמיד ניסה שוב להעתיק, המורה שוב מנע את זה. הודענו להורים שהמבחן נפסל אבל אנחנו בכל זאת ניתן הזדמנות לתלמיד לבוא ביום ראשון לעשות את המבחן שלו. תלמיד משכבה י"ב, אתמול הייתה אמורה להיות בגרות. זה מבחן מגן לפני הבגרות. ההורים הסכימו, הזמנו גם אותם לשיחה להסביר להם מה קרה באולם המבחן. אבל לצערי הם לא הגיעו. פתאום, ביום שני, התלמיד קפץ מהגדרות ונכנס לתוך בית הספר, בהפסקה", שחזר. "המורה המשגיח היה בהפסקה, הוא היה תורן, יש תמיד מורה תורן שבהפסקה משגיח על התלמידים בחצר, ואז פתאום בא הילד והביא לו מכה עם ברזל. המורה איבד את ההכרה, אחר כך הוא לא זוכר מה היה שם. מכה בראש, עם ברזל חד שהביא אותו מהבית ככל הנראה, הוא תכנן את זה". 

עוד ציין המנהל כי זו הפעם הראשונה שמורה מותקף בבית הספר: "אלימות קיימת בכל מקום, אבל זו פעם ראשונה שתלמיד תוקף איש צוות שאמור להיות בביטחון בתוך בית הספר, שאמורים לכבד אותו".

כצעד מחאה, היום לא יתקיימו לימודים בבית הספר: "היום יש לנו שביתה, ארגון המורים החליט על שביתה. דיי, גם ההורים צריכים לקחת אחריות. צריך להוקיע כל תופעה של אלימות. שביתה לכל בתי ספר התיכון. התלמיד עצור, המשטרה בתוך דקות הייתה בבית הספר, ברגע שזה קרה. מבחינתי הוא (התלמיד) לא יכול לחזור לבית הספר, זה קו אדום. אי אפשר לעבור על זה. 

לשאלה האם יש למנהל סמכות להרחיק את התלמיד לצמיתות, השיב: "אנחנו נעבוד על פי הנהלים, נבדוק ונשתדל לעבוד על פי הנהלים".

חזן התייחס לתגובות של שאר התלמידים למקרה: "כולם מוקיעים את התופעה הזו, אף אחד לא מסכים למקרה כזה במיוחד עם מורה כזה. הוא מורה מאוד מסור, אוהבים אותו, תמיד מגיע בזמן, כמעט ולא נעדר מבית הספר. כל תלמידי בית הספר אינם מסכימים עם המקרה הזה וכל מקרה אלימות". 

המנהל אמר לסיום כי המורה עדיין מתאושש, והוא מתכוון לחזור ללמד: "כן. הוא אוהב את העבודה שלו, מסור לעבודה. הילדים בשבילו כמו ילדים שלו. הוא רוצה בהצלחה של כל הילדים. אני רואה אותו מה הוא עושה, איזה עבודות למען הילדים, איך הוא רוצה לתרום להם, לעזור להם להצליח, והנה זו התוצאה". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM