המשק בדרך לשביתה. מחר צפויה להתקיים שביתה של השלטון המקומי וארגון המורים, ובמסגרתה לא יפעלו גני הילדים בשל מחסור בסייעות - ולא יתקיימו לימודים בבתי הספר התיכונים. הלימודים בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים יהיו במתכונת מצומצמת, ויום הלימודים יסתיים ב־11:45. מנהל בית ספר שירצה להעביר את יום הלימודים ללמידה מרחוק יוכל לעשות זאת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

השלטון המקומי הודיע בישיבת חירום שנערכה השבוע לקראת אישור תקציב המדינה כי "בחמישי הקרוב נשבית את המשק". ההחלטה התקבלה בעקבות הכוונה לפגוע בתקציבי הרשויות ובסמכויות שלהן. הרשויות המקומיות דורשות הסכם שכר ותנאי העסקה לסייעות, השלמת המחסור בכיתות לימוד, וביטול קרן הארנונה. גם בתי הספר התיכוניים יצטרפו לשביתה המתוכננת.

באסיפת החירום הכללית שהתקיימה בתחילת השבוע עם כ־80 ראשי רשויות, הוחלט על שורת דרישות למשרד האוצר ולראש הממשלה הנוגעות לתקצוב משמעותי של מערכת החינוך המקומית וביטול קרן הארנונה.
יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, קיבל את אישור האספה להכריז על השביתה ביום חמישי הקרוב. "השלטון המקומי מאוחד ונחוש. אחרי חודשים של סחבת וחוסר מוכנות להקשיב, אי אפשר לעבור על הנושאים האלה לסדר היום, לכן אנו נוקטים צעדי פעולה", אמר ביבס.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<