בסוף השבוע שעבר שלח הרב יגאל לוינשטיין ממכינת עלי, שהתבטא כבר בעבר נגד הקהילה הגאה, מכתב ליו"ר הקואליציה, ח"כ דוד אמסלם, בו הוא מחזק אותו על עמדתה של הקואליציה שלא לאפשר פונדקאות לחד מיניים. בפתח מכתבו מסביר הרב לוינשטיין מדוע ראה לנכון לפנות במכתב, זאת מכיוון "שהושמעו בדיון טענות הנוגדות את המוסר והצדק היהודי והאנושי ראיתי לנכון, לפנות אליך, כיו"ר הקואליציה, ולהגיב כנגד הדמגוגיה והעיוות שבטענות אלה".



הרב לוינשטיין מתייחס לדברים של ח"כ שמולי בדיון שפנה לראש הממשלה ואמר "'תסתכל לי בעיניים ותאמר לי שאני לא מספיק טוב כדי להיות אבא', ובכך למעשה המשיך את השיטה להשתמש במניפולציות רגשיות של חד מיניים כדי להשתיק את הדיון המוסרי".



בתגובה לדבריו הוא כותב "על כך יש לומר - 'חבר הכנסת איציק שמולי, תסתכל לעם היהודי בעיניים, תסתכל טוב טוב לנשמה של עם ישראל, כיצד עולה בדעתך לדרוש מעם התנ"ך, מהעם שהביא את מוסר הנביאים לעולם שרואה במשפחה החד מינית עיוות מוסרי, להיענות לדרישותיך הלא מוסריות והלא צודקות?' רק בעולם שאין בו מקור סמכות מוסרי, מצוקה פרטית הופכת להיות ה'קריטריון לצדק'".



בהמשך הוא תוקף ואומר כי "משפחה חד מינית איננה משפחה. זו סטייה ועיוות מוסרי. יש בעולם אמיתות וערכים נצחיים ורק עולם שאיבד את האמת ואת המשמעות, יכול להתיר זוגות חד מיניים ועוד למלא את דרישותיהם להביא ילד באופן שבו תנוצל אישה אחרת לפתרון מצוקותיהם."



לקראת סיום מכתבו תוקף הרב את הניסיון לכפות על המדינה לממש זכויות לאנשים פרטיים על חשבון ערכיה של המדינה. "האם אנחנו כחברה או כעם יהודי צריכים לממש צרכים בלתי צודקים של פרטים כאלו? זה אפשרי רק בעקבות מחשבה שמדינה זה ספק דרישות של צורכי הפרטים. זוהי תפיסת עולם של מדינת כל אזרחיה שקופה, חסרת זהות ונטולת ערכים, שצריכה לספק באופן שוויוני דרישה של כל פרט לפי מצוקותיו האישיות".



לסיום הוא שב ומחזק את הקואליציה על עמידתה כנגד חוק הפונדקאות. "כל הכבוד לקואליציה הנוכחית שמבטאת בזקיפות קומה שהמדינה שלנו היא מדינה יהודית", כתב, "כל הברכה וההצלחה שאנו רואים בארץ באה בזכות זקיפות קומתנו הלאומית ובזכות נאמנותנו העמוקה לזהותנו היהודית".



ח"כ איציק שמולי אמר בתגובה לדברי הרב לוינשטיין: "‏יגאל לוינשטיין; אתה אל תסתכל לי בעיניים, אתה פרצופה המכוער ביותר של היהדות הקנאית והחשוכה שנהייתה כאן. הסטייה היחידה כאן היא שהמדינה מספיק מטומטמת כדי לשלם עדיין משכורת למפיצי רעל ושטנה כמוך, עם דעות כמו של האייתולות בטהרן. עאלק רב".