"הקיץ קטלני לילדים": קמפיין חדש ינסה להעלות את המודעות לטביעות

15 ילדים טבעו מתחילת השנה וארגון "בטרם" החליט לנסות להילחם בתופעה. לשם כך גוייסו אורנה בנאי, אורלי וילנאי ואם שבנה טבע בבריכה הביתית

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קמפיין למניעת טביעות ילדים של "בטרם" | צילום:

בארגון אומרים כי משנת 2008 מתו 137 ילדים בישראל עקב טביעה - 60% מהטביעות אירעו בחודשים יוני עד אוגוסט. כשליש ממקרי הטביעה שהסתיימו במוות בשנים אלו, הינם של ילדים בגילי 0-4, כשב-41% מהמקרים, טבע הילד במרחב הבית. בין השנים 2008-2016 טבעו 10 ילדים למוות בבריכות פרטיות בבית ובחצר הבית.

תגיות:
טביעה
/
ארגון "בטרם"
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף