סגירת מעגל: מורה לחינוך מיוחד מלמד בבית ספר שבו למדה אחותו ז"ל

כפיר ידגר, בוגר תואר שני בתוכנית לחינוך מיוחד בלוינסקי-וינגייט, בחר לחקור את הסיפור המשפחתי בלימודים: "העבודה מאפשרת לי גם להשלים את החוסרים ומה שלא הספקתי להעניק לה וגם לייעץ למשפחות אחרות"

יובל בגנו צילום: באדיבות המצולם
מירב וכפיר ידגר - תמונה מהילדות
מירב וכפיר ידגר - תמונה מהילדות | צילום: אלבום משפחתי
2
גלריה

"עם סיום לימודי ההוראה הגשתי מועמדות למספר בתי ספר, ובהם בית ספר 'עוז'. הנהלת בית הספר חששה בהתחלה כי העניין האישי שלי יקשה עליי להכיל את ההתמודדות עם הילדים. אבל בפועל, התוצאה הייתה הפוכה. לקשיים הרבים שאיתם התמודדתי בילדות היו גם השפעות חיוביות בעיצוב אישיותי כאדם מכיל, אמפתי וסובלני - תכונות שהן הכרחיות וחשובות בעבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים. מנחם אותי הוא שאני מחזיר טוב בעבודה היום יומית שלי עם אוכלוסיית ילדים שדומה למצבה של אחותי מירב, ומאפשרת לי גם להשלים את החוסרים ומה שלא הספקתי להעניק לה".

כפיר ידגר
כפיר ידגר | צילום: המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

מירב נפטרה בנסיבות טרגיות בגיל 17 בלבד בגלל מום בלב, וכפיר בחר לחקור את הסיפור האישי-משפחתי במסגרת לימודיו לתואר השני בחינוך מיוחד במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. הוא הציב שתי מטרות עיקריות: "הראשונה נוגעת בפן האישי ומהווה הזדמנות גדולה עבורי 'לפתוח את פצעי העבר', והשנייה - לספק מידע עבור משפחות המתמודדות עם גידולו של ילד עם צרכים ייחודיים בנוגע לאתגרים הניצבים בפניהם".

תגיות:
מורים
/
חינוך מיוחד
/
מכללת לוינסקי לחינוך
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף