רק 8% מהמורות והגננות העידו שהן אינן שולטות בכלים דיגיטליים, 41% אמרו שהתשתית הדיגיטלית בביתן אינה מתאימה, וכמחצית מהמשיבות סבורות כי התשתית בבתי התלמידים אינה מתאימה. 60% העידו על קושי בשמירה על מוטיבציה ועניין של תלמידים בשיעור המקוון, ו־25% מהמורות והגננות התקשו להתרכז בעבודה עקב הסחות דעת בבית. 34% דיווחו כי חסרה תמיכה ממסדית (מבית הספר/הרשות המקומית/משרד החינוך).
לפי נתוני משרד הבריאות שהוצגו אתמול בוועדה, מ־1 בספטמבר לא חלה עלייה במקרי התחלואה בקרב ילדים עד גיל 9, אלא רק בגילאי 10־19. בהיעדר תחלואה משמעותית בכיתות ג'־ד', נשקלת האפשרות לבטל בהן את הקפסולות, מהלך שגם יפנה כיתות ואנשי צוות ללימודים בשכבות ה'־ו'. היום יימשך הדיון, ויעסוק בעיקר ברצון של הוועדה לאפשר לתלמידי כיתות ה' ו־ו' ללמוד ימים מלאים בבית הספר ולבטל את הקפסולות בכיתות ג'־ד'.