במשרד הרווחה מסבירים: "הקורונה הביאה לפתחינו אתגרים לא פשוטים באשר לדרך מתן השרות במרכז הקשר. במהלך כל תקופת הקורונה לא הייתה כל הנחייה לסגירת מרכזי הקשר, אבל יחד עם זאת, מתכונת העבודה הותאמה כאמור למתווה של משרד הבריאות, כך שבפועל חלק מהמפגשים המשיכו להתקיים פנים מול פנים לפי ההנחיות וכללי המיגון הנדרשים. במקרים בהם לא התאפשרה פגישה פנים מול פנים, התקיימה פגישה מקוונת. מעבר למספר ימים מצומצם בחודש מרץ, בהם הייתה הנחייה לקיים את המפגשים רק בצורה מקוונת, לאורך כל התקופה ההנחיה היא שיש לעשות מאמצים על מנת המפגשים יתקיימו פנים אל פנים".