הכתבה נכתבה בשיתוף בי קיור לייזר

אז מה עושים?
היום יותר ויותר אנשים מטפלים בעצמם בכאבים בבית עם הבי-קיור לייזר. מדובר במכשיר רפואי ביתי, שמשתמש בטכנולוגייה מתקדמת רפואית שנקראית לייזר רך שמוכחת מדעית כיעילה לטיפול במגוון רחב של כאבים כרוניים דלקות ובעיות אורתופדיות. 

מבצע סוף שנה 30% הנחה ועד 24 תשלומים ללא ריבית

בתקופת מלחמה עולה שכיחות הכאבים
ידוע שבזמן מלחמה הכאבים הכרוניים מתחזקים. עם פרוץ המלחמה גבר הביקוש למכשיר הבי-קיור לייזר, מה עומד מאחורי התופעה?

לתקופת המלחמה יש השלכות רבות על כל אחד ואחת מאיתנו. בנוסף לקושי הנפשי שאנו חווים ישנה תופעה ידועה שבה הכאבים הכרוניים מתחזקים ויש לכך סיבות נלוות רבות: תזונה לקויה, הפחתה בפעילות הספורטיבית, לחץ וחרדה כל אילו ועוד תורמים לכאבים אורטופדיים ודלקות.

אנשים רבים הסובלים מכאבים, כגון: כאבי גב, ברכיים, דלקות מפרקים, דורבן, גיד אכילס, צוואר כתפיים מרפק טניס ועוד כבר מכירים שנים רבות את הפטנט הישראלי בי-קיור לייזר: מכשיר רפואי ביתי לטיפול יעיל בכאבים עם למעלה מ- 250,000 לקוחות בישראל, המשתמשים באופן קבוע בביתם ועוד רבים אחרים, ביותר מ-20 מדינות נוספות ברחבי העולם.

בימים אלו, כשהמציאות לעיתים מחייבת אותנו להישאר בבתים חלקנו חווים לחץ וחרדה יומיומיים הידועים כמגבירים גם את הכאבים הפיזיים. אנשים מחפשים פתרונות ביתיים לכאב. הבי-קיור לייזר הוא פתרון שהוא גם מדעי וגם ידידותי מה שהופך את המכשיר למוצר חובה בכל בית – ושימושי לכל המשפחה. אחד היתרונות הבולטים של בי-קיור לייזר הוא שהוא מטפל גם בכאב אבל הוא גם מזרז את תהליכי הריפוי ובנוסף, ללא תופעות לוואי.

החורף המתקרב מהווה גם כן גורם האצה לקניית מכשיר בי-קיור לייזר. אנשים רבים זוכרים לרעה את כאבי השרירים וכאבי העצמות שנבעו ממחלות החורף בשנה שעברה. הם זוכרים את הכדורים לשיכוך כאבים שכבר הפסיקו להועיל ואת הריצות לרופא בגשם ובקור והכי קשה את האכזבה שאין מזור לכאבים. השנה הם אומרים לא עוד לסבל! הם ממהרים לקנות את מכשיר הבי-קיור לייזר הביתי שהוכח כמסייע לכאבים ונח לשימוש לכל המשפחה!

בתקופת מלחמה עולה שכיחות הכאבים. מכשיר הבי קיור לייזר (צילום: טל אגסי)
בתקופת מלחמה עולה שכיחות הכאבים. מכשיר הבי קיור לייזר (צילום: טל אגסי)

מבצע סוף שנה 30% הנחה ועד 24 תשלומים ללא ריבית

איך המכשיר עובד?
הבי-קיור לייזר פועל בטכנולוגיית לייזר-רך, אנרגיית אור שחודרת לעומק הרקמות, גורמת לשחרור אנדורפינים המשככים כאב, מעודדת יצור אנזימים הלוחמים בדלקות, ממריצה את הדם באזור הפגוע, מרחיבה את צינורות הלימפה ומובילה לניקוז יעיל של דלקות. כך הוא מטפל בכאב ומאיץ את תהליך הריפוי.

אין תופעות לוואי 
החודש נחשף כי ישראל עלתה למקום הראשון בעולם בצריכות אופיו-אידים - משככי כאבים, ועקפה את ארצות הברית. המודעות הגוברת לנזק המשני בטיפול התרופתי הגביר את הצורך לטיפולים בטוחים לשימוש כמו הבי-קיור לייזר . מכשיר שהוא גם יעיל בטיפול בכאבים כרוניים וגם ללא תופעות לוואי. 

זה עובד! אי אפשר להתעלם מהעדויות של הלקוחות המרוצים:

יוסי קדם: אלוף הארץ לשעבר באגרוף תאילנדי ומאמן כושר:
"אני מאד ממליץ למתאמנים שלי על המכשיר הזה. אני עושה אימונים באגרוף באופן יומיומי, אנו חווים הרבה פציעות בדרך: דלקות, קרעים , פציעות אקוטיות. לפני 5 שנים הכרתי את הבי קיור לייזר וזה הפחית לי את תקופת ההחלמה. אני מעדיף לא להשתמש בתרופות".  

דני קופולוביץ, קרית מוצקין: 
"אני סובל מזה כ40 שנה מכאבי גב תחתון. זה התחיל כשהייתי בצבא . ניסיתי מזרנים, חגורות, שיאצו ועוד. רכשתי את הבי קיור לייזר ומאז החיים שלי התהפכו. אני מציע לכל אחד שיש לו כאבים להשתמש במכשיר הזה שהוא החבר הכי טוב שלי. אני לוקח אותו לכל מקום".

מיכל אומרי אודלסון, יזמת סטארט אפ:
"מטבע העבודה שלי כל היום אני על המחשב והטלפון. התוצאה היא שאחרי כמה שנים חטפתי כאבים מטורפים בתעלה הקרפאלית ובמפרקים. הגעתי למצב שלא יכולתי ללחוץ יד לאנשים.

אמא שלי קנתה לי במתנה את הבי קיור לייזר. מתנה שלא תסולא בפז. היא פשוט הצילה אותי. אני במצב שהתנועה שלי יותר קלה. לכל המשפחה שלי יש את הבי קיור לייזר שלו אנחנו לא מתחלקים בבי קיור לייזר. יש לי מענה זמין ומובילי. אין נסיעה בחו"ל או בארץ שאני בלי הבי קיור לייזר הזה".

מבצע סוף שנה 30% הנחה ועד 24 תשלומים ללא ריבית

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

הכתבה נכתבה בשיתוף בי קיור לייזר