הפעוט בן השנתיים וחודש שנפגע באורח אנוש מקריסת זכוכית במסעדת היוקרה "סיטארה" במתחם סי אנד סאן בתל אביב בערב שבת לפני יותר משבוע, התעורר ויצא מכלל סכנה. הוא צפוי לעבור היום למחלקת ילדים להמשך טיפול והליך שיקום, כך נמסר היום מבית החולים איכילוב בו הוא מאושפז.

משפחתו של הפעוט מסרה: "תודה ענקית לצוות הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, המנתחים והמרדימים שהצילו את חייו. אין מילים שיכולות להביע את עוצמת ההתפעלות והתודה לצוות המופלא הזה שהחזיר לנו את הילד בחזרה לחיים ולמשפחתו. תודה גדולה גם לכל מי שהתפלל למעננו מכל הארץ ומהעולם ותמך בנו ברגעים כל כך קשים, ששלחו לנו את הכוחות לעבור את התקופה הקשה הזו שממשיכה כעת בתקווה גדולה".

כזכור, קול נפץ עז החריד בערב שבת שעבר את שלוותם של לקוחות. הסיבה: לוח זכוכית ממעקה מרפסת שמש בדירת פנטהאוז בקומה השביעית בבניין סי אנד סאן ברחוב הרצל רוזנבלום בצפון תל אביב, קרס והתנפץ סמוך מאוד לשולחנות המסעדה. מלבד הפעוט, אישה ושני גברים בשנות ה־30 לחייהם נפצעו קל.
 
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה שככל הנראה לא מגע אדם הוא שגרם לקריסת הזכוכית, שעל פי הערכות התנתק מהתופסנים שמצמידים אותו למרפסת. ממסעדת "סיטארה" נמסר לא התקרית: "חשוב להדגיש שלא קרסה התקרה בחלל הפנימי של המסעדה אלא לוח שניתק מדירה בבניין. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לימים שקטים ורגועים".