לאחר שעמד ביממה האחרונה בעין הסערה בעקבות הדיווח כי העניק למיליארדר טדי שגיא פטור מחובת בידוד כששב מחו"ל, נראה כי המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, עומד בפני הסתבכות חדשה - כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12.

במשרד מבקר המדינה יבדקו האם פרופ' גרוטו פעל כדי למנות מקורב שלו כמנהל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים: דוד אזולאי, אשר היה בעבר עוזרו האישי של גרוטו, וגרוטו מינה אותו למרות שמינוי כזה צריך להתבצע באמצעות מכרז. יתרה מכך, לתפקיד אמור להתמנות רופא תעסוקתי, ואילו לאזולאי אין כל הכשרה רפואית והוא היה בעברו נהג אמבולנס.

כזכור, אתמול בערב פורסם כי איש העסקים הישראלי, המוערך במיליארדים, ביקש ממנכ"ל משרד הבריאות היוצא משה בר סימן טוב אישור שלא להיכנס לבידוד, לפי הנחיות הממשלה, לאחר שנחת בארץ מקפריסין, ונענה בסירוב, ובהמשך פנה למשנהו איתמר גרוטו, שנתן את האישור. מטעמו של טדי שגיא נמסר כי הוא מכחיש שפנה למנכ"ל משרד הבריאות בר סימן טוב.

כאמור, שגיא חזר לארץ במטוסו הפרטי והשתתף במסיבה שנערכה בביתו של איציק טולדנו, אביה של בת הזוג של עומר אדם. שר הבריאות יואל אדלשטיין, הורה לערוך בירור בנושא, ואמר כי אם הדבר הנכון "פגישה קשה באמון הציבור, לא אנהג בסלחנות". מלשכת השר נמסר כי הוא מצפה לקבל תשובות כבר מחר.