לאחר הסערה: בתי חולים ברחבי הארץ הביעו היום (שני) ברחבי הרשת את תמיכתם בבית החולים בילינסון, לאחר שתועדה מצבה על גביה כיתוב המאשים את בית החולים בהמתת אישה שאושפזה במחלקת הקורונה. בתי החולים שיתפו תמונה ממחלקת הקורונה כשלצידה הכיתוב: "כולנו בילינסון".

בין בתי החולים שהשתתפו בהפגנת התמיכה נמנים: בית החולים איכילוב, המרכז הרפואי שיבא תל השומר, הקריה הרפואית רמב"ם, המרכז הרפואי מאיר, מרכז שניידר לרפואת ילדים והמרכז הרפואי קפלן.

בית החולים הגיב לדברים וכתב: "דוברי בתי החולים היקרים, ריגשתם אותנו מאוד עם הפוסט שהעלתם. לצד המאבק המתמשך בקורונה, אנו נאלצים להתמודד עם חזית נוספת של שיח קיצוני שטרם הכרנו, בזכות תמיכתכם הנחרצת, נעמוד חזית אחת מגובשת לטובת שיח ציבורי שמכבד את העשייה הרפואית המקצועית והמסורה בישראל".

בתוך כך, לפי תגובת בית החולים לאירוע החריג, נראה שבמקרה, אישה מבוגרת ולא מחוסנת הובאה לבית החולים ומתה כתוצאה מקורונה. בית החולים הגיש תלונה למשטרה על הסתה לאלימות כלפי סגל בית החולים.

"בביה"ח מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה", נמסר מבית החולים. "בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים".