ה-FDA האמריקאי נתן את אישורו לבטיחות וייעול השימוש בטכנולוגיה של פולסים אלקטרומגנטיים, זאת לאחר שמאות מחקרים חדשים התפרסמו בנושא במהלך השנים האחרונות. הנתונים הללו הובילו ליצירת טרנד, המתבטא בהצבת עשרות מכשירי פולסים אלקטרומגנטיים במרפאות מומחים בישראל, כאשר בחודשים האחרונים הותקנו למעלה מ-30 מכשירים חדשים במרפאות מומחים ברחבי המדינה. המכשירים הגיעו לתפוצה של מעל 40 מרפאות בארץ ובאלפי מרפאות בעולם.

המכשירים הללו מסייעים להפחתת הכאבים הכרוניים ולשיקום ארוך טווח, כאשר למעלה מ-250 מיליון מטופלים בעולם עברו טיפול בטכנולוגיה הזו ובארץ נמצאים כעת אלפי אנשים בטיפולים בתקופה זו. היזם שאחראי ליבוא והתקנת המכשור הוא יקי עזריה, בנו של רופא ומנהל מחלקת שיקום אורתופדי בבית החולים "שיבא" בעבר.

בעצת אביו, פתח עזריה מרפאה שאיגדה 12 מומחים שונים מהרפואה הקונבנציונאלית והמשלימה, כולם בתחום הטיפול בכאב ולצורך שיקום. בצוות נכללו נוירולוג, מומחה לשיקום מפציעות, אורתופדים, מומחים לדיקור סיני, כירופרקטים, אוסטאופתים, פיזיותרפיסטים ועוד. לימים, הרשת התרחבה לכדי חמישה סניפים בערים חיפה, באר שבע, ירושלים, ת"א ונצרת. ב-2008 הצליחה הרשת להגיע למחזור עסקאות שנתי בסך 20 מיליון שקל ונמכרה לקבוצת "שורש".

המכשור המשמעותי ביותר ברשת היה זה שמטפל בטכנולוגיה של פולסים אלקטרו מגנטיים. עזריה החליט לייבא לארץ מכשירי פולסים אלקטרו מגנטיים - Pulsed electromagnetic therapy. לדבריו, אישור ה-FDA לגבי יעילות ובטיחות השימוש בטכנולוגיה זו לטיפול בכאב ושיקום מביאה לגל של התקנות במרפאות ישראליות של רופאים ומטפלים מתחומי דיקור סיני, פיזיותרפיה, אוסטיאופטיה, כירופרקטיקה ועוד .

"התקנו מעל 30 מכשירים באחרונה, וזו מהפיכה אמיתית בתחום השיקום והטיפול בכאבים", הסביר, "אלפי מחקרים שפורסמו בעולם תומכים בתועלת ובבטיחות השימוש בטכנולוגיה זו. חלק מהמחקרים התפרסמו באוניברסיטאות מובילות ובמגזיני רפואה יוקרתיים, דוגמת Oxford Columbia univ. NY ועוד.

הטכנולוגיה מחוללת תנועה מוגברת של יונים ואלקטרוליטים בתאים וזה יוצר אנרגיה מוגברת בתא – ATP, דבר שחיוני לבניית וחידוש התא. כמו כן, הטיפולים מגבירים את הזרמת החמצן לתאים. ע"י שימוש בטכנולוגיה זו מתבצע חילוף חומרים מוגבר בתאים והדבר מסייע לפליטת רעלים כמו מלחים והחדרת חומרים חיוניים כמו מינרלים המשקמים את התאים. המחקרים מוכיחים שלאחר סדרת טיפולים שכזו, חל שיקום משמעותי בתאי עצב, עצם, סחוס, שריר ועור. בנוסף קיימת החלמה מדלקות ולכן הכאב נפסק", מספר היזם.

אדם הסובל מכאבים מטופל בסט של שלושה עד 15 טיפולים, בני מחצית השעה עד 45 דקות כל טיפול. התוצאה שמתקבלת נשמרת בדרך כלל לטווח הארוך. הטיפול מלווה בטיפולי רפואה משלימה כמו דיקור סיני, פיזיותרפיה, אוסתאופתיה עיסוי רפואי  ונטורותפתיה (אחד מהם או שילוב של חלק), כאשר העלות היא 1000-5500 ללקוח, תלוי באורך ובכמות הטיפולים הנדרשת. 

רופאי כאב, מומחי שיקום, אורתופדים, נוירולוגים ואנשי הגריאטריה ואפילו רופאי שיניים, משתמשים במכשיר על שתי צורותיו: מכשיר בעל שני זוגות של כהלים המטפלים בלקוח באופן מרוכז, או מכשיר בעל זוג כהלים שמגיע עם מיטה וקשת, בדומה למכשיר MRI.