המאזינה שעלתה לשידור, בת 76, שיתפה כי סובלת מיקיצות מרובות בלילה, בעקבות רצון לשירותים. "לא ניסיתי עוד כדור שינה ולא מלטונין. השאלה היא אם אפשר להתחיל ממלטונין, לראות מה קורה", אמרה. פרופ' קרסו הסביר: "את מתעוררת כדי ללכת לשירותים וזה מאוד מאוד אופייני שנשים בגיל 76 קמות מספר פעמים בלילה לשירותים". 

לדבריו, "אפשרות אחת היא לנסות לעשות משטר שתייה. כלומר, במשך היום לשתות הרבה ומשש בערב לשתות פחות, ואם את קמה בלילה - לקחת רק לגימה אחת, לשטוף את הפה ולבלוע אותה". 

עוד טען: "כדור שינה יכול לעזור לך רק להירדם יותר מהר אחר כך. אם אנשים לוקחים כדור שינה, אפילו אם הם צריכים לתת שתן, הם קמים קצת פחות, אבל תקומי במקום שלוש פעמים, פעמיים. זה לא יפתור את הבעיה לחלוטין". 

פרופ' קרסו המשיך והדגיש: "מה שלא יהיה, התופעה של קימה בלילה, פעמיים עד שלוש למתן שתן אצל נשים מעל גיל 70, היא תופעה מאוד שכיחה, לכן אני גם מציע משטר שתייה. אחרי 18:00, לא ללכת לישון אחרי כוס תה, או קפה או שוקו, וגם אם שותים, לשתות במשורה בלילה, אבל לשתות כתחליף הרבה ביום".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.