מוקדי הסיוע של העמותה, הפועלים בפלטפורמות שונות, טיפלו ביותר מאלף דיווחים שהצריכו התערבויות מצילות חיים במהלך השנה. הפניות התקבלו דרך מערך הצ'אטים וכן באמצעות פלטפורמת ה"סיירת" - מערך איתור וניטור פרו-אקטיבי של פוסטים מדאיגים ברשתות החברתיות שמפעילה סה"ר.
כדי להתמודד עם היקף הפניות הגדול, העמותה מפעילה מערך של 400 מתנדבים מקצועיים, הכולל פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ואנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש. המתנדבים עוברים ליווי והדרכה כדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה ולהתעדכן בכלים חדשים למתן מענה מיטבי.
צוות העמותה פועל 24/7 כדי להבטיח מענה זמין בכל שעות היממה, כאשר המתנדבים מאיישים את פלטפורמות הסיוע השונות באופן רציף. השירות ניתן הן בעברית והן בערבית.
"המתנדבים המסורים שלנו, שפועלים סביב השעון, מצליחים ליצור קשר משמעותי ולהעניק תקווה גם במצבים המורכבים ביותר. אנחנו נמשיך לפתח ולשכלל את הכלים הטכנולוגיים והמקצועיים שלנו כדי להגיע לכל מי שזקוק לנו".