תהליך הלמידה הוביל את הסטודנטים לשלוש תובנות מרכזיות: הצורך ביצירת רצף של פעילות מעבר לשעות הטיפול, יצירת מרחבי פעילות משותפת בין משוקמים והצגת ההתקדמות באמצעות תיעוד שתאפשר לכל מטופל לקחת אחריות על התהליך וליצור שליטה מחודשת בחייו.
על בסיס תובנות אלו יצרו הסטודנטים ממשקים בהם פלטפורמה אינטראקטיבית ומודולרית לאימון מותאם אישית מחדרי המטופלים לאורך כל שעות היום הכוללת אפשרות מעקב אחר קצב ההתקדמות, עמדת צילום ואפליקציה למעקב אחר מדדים פיזיים והצגת ההתקדמות באופן חזותי לצד אזורי מפגש לאינטראקציה ופעילות משותפת.