כך גם אברהם בן ה-90 מיהוד, שכמעט איבד את רגלו בשל סתימה חמורה בעורקים – אך התור שנקבע לו היה ארבעה חודשים קדימה. התערבות העמותה הביאה לכך שתוך ימים ספורים פגש רופא, ושבוע לאחר מכן כבר עבר צנתור מציל חיים. שרה, שורדת שואה בת 87 מתל אביב, נשלחה לטיפול הידרותרפי בעקבות ייעוץ רפואי אבל התקשתה למצוא ספק מורשה של הקופה והעמותה סייעה לה בקביעת התור והקדמתו.
“בשבילם זה הבדל בין טיפול בזמן – לבין סבל מיותר", אומרת גאל קימרשלק, מייסדת ומנכ״לית העמותה, "הסיפורים הרבים שמגיעים מהם, אכן מוכיחים זאת. עבור רבים מהפונים, ההתמודדות עם המערכת היא כמעט בלתי אפשרית. הם לא יודעים לאן לפנות, קשה להם עם העברית, עם הדיגיטל, עם קווים טלפוניים מסובכים – ובסוף פשוט מוותרים. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה – לא לוותר עליהם".
עוד אמר קימרשלק כי "כיום מסייעת העמותה למאות שורדי שואה בכל חודש, רבים מהם סובלים מבעיות בריאות קשות וקשיים כלכליים. סיוע מסוג זה אינו מותרות אלא לעיתים קרובות ממש קרש הצלה. המשימה שלנו היא לא רק לסייע אלא להקשיב, להבין וללוות. זוהי זכות שלנו, ולא חסד עבורם".