לאורך היום האתר, האפליקציה והמוקד של מכבי לא ממושקים ועל כן המטופלים אינם יכולים לממש הפניות דיגיטליות למרשמי תרופות, אלא בהצגת מרשם מודפס בלבד. עד כה התקלה תוקנה חלקית כך שהמבוטחים יכולים לקבל את המרשמים הדיגיטליים, אך בסניפי מכבי פארם בלבד, ולא בסניפי סופר פארם.
בתוך כך המבוטחים התבקשו שלא להגיע למכוני הרנטגן ולמעבדות, לאחר שהתקלה גרמה לשיבוש בתשדורת הפניות לבדיקות הללו.
מוקדם יותר היום ממכבי נמסר בתגובה: ״עקב תקלה טכנית בבזק בינלאומי, חלה השפעה זמנית על פעילותן של חלק ממערכות השירות. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי״.