אל תחכי – היבדקי: מותגים מובילים התגייסו להעלאת המודעות לסרטן השד

כך נראית סולידריות נשית. מותגים מובילים בארץ, הובילו במהלך אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, שורת מהלכים וקמפיינים מרגשים, במטרה לעודד בדיקות לגילוי מוקדם והצלת חיים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אילנית לוי בקמפיין מודעות לסרטן השד של גולברי
אילנית לוי בקמפיין מודעות לסרטן השד של גולברי | צילום: שי יחזקאל
5
גלריה

מחלת הסרטן השכיחה בקרב נשים בישראל ובעולם המערבי. על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בישראל מאובחנות מדי שנה כ-5,400 נשים עם סרטן השד, שהן כ-16 מאובחנות חדשות המתגלות מדי יום, וכ-1,000 ככל הנראה ימותו מהמחלה. 25% מהחולות הן מתחת לגיל 50. כאשר המחלה מתגלה מוקדם, שיעור ההחלמה עשוי להגיע ל־90%.

לראשונה מאז הקמתה, TERMINAL X החליפה את השקיות השחורות המזוהות עימה, לשקיות ורודות וכ-10,000 שקיות ורודות חולקו במהלך החודש ללקוחות שהזמינו מהאתר. לצד השקיות החדשות, כל הזמנה כללה גלויה ייעודית המעודדת אקטיביות ובדיקה מוקדמת, באמצעות סריקת ברקוד המפנה לשאלון קצר שניתן למלא ולהעביר לרופא המטפל.

מימין טל מן אור דורון עינת שרוף בקמפיין של ג'ק קובה
מימין טל מן אור דורון עינת שרוף בקמפיין של ג'ק קובה | צילום: עירד נצר
קפסולות קפה עלית ומסיכת שפתיים ללין בשיתוף אחת מתשע
קפסולות קפה עלית ומסיכת שפתיים ללין בשיתוף אחת מתשע | צילום: סטודיו שטראוס,סטודיו vipdesign
דגם אביבית ורוד של טבע נאות בשיתוף עמותת אחת מתשע
דגם אביבית ורוד של טבע נאות בשיתוף עמותת אחת מתשע | צילום: עידו מלכה
הכסא הורוד של כתר. שבי רגע – הרגע הזה עשוי להציל את חייך
הכסא הורוד של כתר. שבי רגע – הרגע הזה עשוי להציל את חייך | צילום: סטודיו תומאס תומר שלום
תגיות:
סרטן השד
/
קמפיין
/
מודעות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף