בעבר, ניסיונות של וולמארט לפתוח חנויות בעיר נכשלו. הניסיון האחרון, בשכונת איסט ניו יורק בברוקלין, נעצר ב-2012. בינתיים, מתחרות כמו טארגט וקוסטקו מפעילות חנויות גדולות בעיר, ואמזון מחזיקה מחסנים וחנויות Whole Foods. למרות היעדר חנויות, התנועה לאתר Walmart.com בניו יורק גדלה בקצב דו-ספרתי מדי שנה. בנובמבר האחרון נרשמה קפיצה של 44% בביקורים, מהירה יותר מקצב הגידול בשאר מדינת ניו יורק.
וולמארט ידועה במחירי מזון נמוכים, והיא מוכרת כחמישית מכלל המצרכים בארה"ב. בניו יורק נתח השוק שלה עדיין קטן, אבל היא מציעה משלוחים מהירים של תוצרת טרייה ומוצרי יסוד לחלקים מקווינס, ברוקלין והברונקס, באמצעות משלוחים מחנויות בלונג איילנד. אזורים אחרים, כמו מנהטן וסטטן איילנד, מקבלים משלוחים של מוצרים יבשים דרך חברות צד שלישי.
אמזון עדיין שולטת במסחר האלקטרוני בניו יורק, עם היקפי קנייה גבוהים בהרבה. ברחובות מנהטן רואים שליחים עם קופסאות אמזון כמעט בכל בלוק. קופסאות של וולמארט כמעט ולא נראות. ובכל זאת, יש סימנים לשינוי: האפליקציה של וולמארט נפתחה באזור ניו יורק ב-2025 עד כה ב-7.1% יותר מאשר בתקופה המקבילה ב-2024, בעוד שהאפליקציה של אמזון נפתחה ב-18% פחות.