משרד הבריאות פרסם היום (רביעי) כי בעקבות מידע שהגיע למשרד, עלה חשד לגניבת מוצרי טחינת הנסיך שהיו אמורים להיות מושמדים. עוד דיווחו במשרד הבריאות כי על המוצרים האמורים התבצע ריקול בעקבות ממצא סלמונלה וזאת לאחר פעולות פיקוח של שירות המזון במשרד הבריאות, לפני מספר חודשים. הוגשה תלונה למשטרת ישראל.
משרד הבריאות מסר כי "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים. באנשים בריאים, חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלות מעיים המתבטאות בחום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. במקרים נדירים יכולים להגרם סיבוכים. באוכלוסיות רגישות כגון ילדים צעירים, בעלי מערכת חיסון מוחלשת וקשישים, החיידק עלול לגרום למחלה קשה ואף למוות. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד קול הבריאות 5400*"