#שימילב: השבוע הציבור פותח את ליבו לקמפיין המודעות למחלות לב בקרב נשים

קמפיין המודעות למחלות לב בקרב נשים הוא מאמץ שעושים יחד קרדיולוגים, ידוענים ואושיות רשת תחת הכותרת: "תהיי ערה ללב שלך", השבוע הציבור פותח את ליבו לנשים אלו

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אישה
אישה | צילום: Pixabay
2
גלריה

• הלב הוא גורם המוות מספר 1 אצל נשים בעולם(רק בישראל המדובר על 3600 נשים שנפטרו ממחלות לב על נתוני הלמ"ס האחרונים שפורסמו בישראל בשנת 2016).

• סוכרת ועישון מסוכנות ללב האישה יותר מאשר ללב הגבר.

• 30% מהנשים לא יחושו תעוקה בחזה. הן יסבלו במשך כמה חודשים מסימפוטמים מקדימים לאירוע לבבי, כמו כאבים בלסת וכובד לא מוסבר באזור הכתפיים, הידיים, הצוואר והלסת. הרופאים בדר"כ לא יפנו את האישה לקרדיולוג.

• נשים שסובלות ממחלות היריון כמו סוכרת היריון ורעלת היריון עלולות בהמשך החיים ללקות בליבן, גם אם הסוכרת תעבור לאחר הלידה.

• לידה מוקדמת (מתחת לשבוע 32) ולידת תינוק שמשקלו עולה על 4 ק"ג אינם בריאים ללב האישה.

#שימילב קמפיין מודעות מחלות לב בקרב נשים. באדיבות המרכז לבריאות לב האישה
#שימילב קמפיין מודעות מחלות לב בקרב נשים. באדיבות המרכז לבריאות לב האישה | #שימילב קמפיין מודעות מחלות לב בקרב נשים. באדיבות המרכז לבריאות לב האישה
תגיות:
מחלות לב
/
בריאות הלב
/
בריאות האישה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף