רזון מופרז בפרסומות מייצר דימויי גוף מעוותים ועלול להגדיל את הסיכון להופעת הפרעות אכילה. על-מנת להילחם בכך, נחקק כבר בשנת 2012 חוק הגבלת משקל בתעשיית הדוגמנות – חוק שזכה לכינוי "חוק הפוטושופ". לחוק חשוב זה שני סעיפים עיקריים: האחד, איסור על העסקת דוגמניות ודוגמנים שנמצאים בתת משקל, והשני, החובה לציין באופן ברור אם נעשה שימוש בתוכנה גרפית לצורך הצרת היקפים של משתתפים בפרסומות.
התיקון לחוק אושר ע"י ועדת השרים לחקיקה, וכעת אמורה לדון בו ועדת הבריאות לקראת העלאתו להצבעה במליאת הכנסת. פלד, ביחד עם נציגי אומ"ץ בכנסת, עו"ד שנבל מרדכי ושלמה קלדרון, כתב לחברי ועדת הבריאות כי יש לחוקק את החוק בהקדם. תנועת אומ"ץ תעקוב אחרי הדיונים וההצבעות, ותפעל למען הוספת הסנקציות ההכרחיות.