עימות חריף פרץ בין התסריטאי מני אסייג לבין העיתונאי אביעד גליקמן בטוויטר. אסייג כתב בחשבונו כי "אביב גפן יופיע בעצמאות בתוך השבעה של אביו רק למען האחדות בבנק", זאת לאחר שגפן הודיע כי יופיע בערב יום העצמאות  - בזמן השבעה על אביו יהונתן ז"ל.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתגובה, כתב לו גליקמן: "איש מתועב". אסייג לא נותר חייב והשיב: "הלו, של נעליך לפני שאתה מגדף את מי שההכנסות מהסדרה שלו מפרנסות אותך ואת חבריך המיותרים". הוויכוח הסוער בין השניים המשיך, לאחר שגליקמן הגיב לדבריו: "אין לי שיח ושיג עם אנשים נאלחים כמוך שהשנאה והרעל נוטפים מהם. רק אחר אל תשכח להעלות תמונה שלך עם תפילין או להתגאות באיזו 'מתווה' שעשית. ותמיד תזכור שיום הכיפורים לא מכפר על עבירות שבן אדם לחברו".

בתגובה לדברים, כתב אסייג בחריפות: "גליקמן גש לטבול במקווה. אתה האדם האחרון ביקום שיכול להטיף למישהו על שנאה או על ערך כלשהו. אתה בושה למקצוע העיתונות ובושה באופן כללי. אתה ניצב בחוד החנית של העיתונאים שהזנו את המקצוע, וגרמו לתיעוב והסלידה שחשים אזרחי ישראל כלפי התקשורת. ואתה מהאחראים על הרייטינג המביך של חדשות 13. בושה". העיתונאי המשיך: "אתה איש נאלח שמרבה להפיץ שנאה ורעל. תתבייש במי שאתה. גועל".